kuinka saatte hiuksenne näyttämään siisteiltä

  • Viestiketjun aloittaja mm
  • Ensimmäinen viesti
mm
et ne ei pörrötä?? mulla pitkät hyväkuntoiset hiukset, mutta niissä lyhyitä hiuksia päällä ja seassa. ja nämä hiukset nousee pystyyn ja pörrötäät epäsiististi.
millä hiukset saa ojennukseen?? olen kokeillu lakkaa, vahaa, muotovaahtoa... mikään ei tehoa....
 
asdasd
Ei kai niitä millään saakaan täysin sileiksi. Kun mulla oli pitkät hiukset, niin föönaus + suoristusrauta oli aika toimiva yhdistelmä. Kampaamot myy jotain suihketta tms. jolla saa sähköisyyttä pois hiuksista. En ole koskaan kokeillut, joten en tiedä onko ihan huttua koko aine.
 
Suosittelisin kokeilemaan suoristusrautaa. Muakin kiinnostais tietää tosta rastojen hoidosta? Meinaan musta ne on melko iljettävät, lähinnä siksi kun ei pestä jne. Toiseksikaan minäkään en oo koskaan nähnyt siistejä sellasia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vier@s:
Alkuperäinen kirjoittaja pitahaya:
Mun hiukset näyttää aina hyvältä kun on rastat.
hei, ei sulla ois kuvaa? =) haluisin nimittäin kans rastat. millaset sulla siis on? paljonko makso? :D
No nää on kampaamossa tehty nää rastat, ja näissä on lisänä aitohiusta. Hintaa tuli 350?, jos ois tehty pelkästään omista hiuksista niin ois ollu kai yli puolet halvempi.. Kuvaa en viitti lisätä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Suosittelisin kokeilemaan suoristusrautaa. Muakin kiinnostais tietää tosta rastojen hoidosta? Meinaan musta ne on melko iljettävät, lähinnä siksi kun ei pestä jne. Toiseksikaan minäkään en oo koskaan nähnyt siistejä sellasia :D
Hassua että vieläkin joku luulee ettei rastoja pestä. Itse pesen rastani Elokuu shampoolla josta ei jää hiuksiin mitään silikoonijäämiä tai muita mikä aiheuttaisi homehtumisen. Hiusväri myös tappaa aika hyvin pöpöjä, ja jo mainittu kiehuva vesi.
 
Dorde
Alkuperäinen kirjoittaja pitahaya:
Alkuperäinen kirjoittaja vier@s:
Alkuperäinen kirjoittaja pitahaya:
Mun hiukset näyttää aina hyvältä kun on rastat.
hei, ei sulla ois kuvaa? =) haluisin nimittäin kans rastat. millaset sulla siis on? paljonko makso? :D
No nää on kampaamossa tehty nää rastat, ja näissä on lisänä aitohiusta. Hintaa tuli 350?, jos ois tehty pelkästään omista hiuksista niin ois ollu kai yli puolet halvempi.. Kuvaa en viitti lisätä.
Okei, tähän hemmon rastat on ihan home made :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pitahaya:
Hassua että vieläkin joku luulee ettei rastoja pestä. Itse pesen rastani Elokuu shampoolla josta ei jää hiuksiin mitään silikoonijäämiä tai muita mikä aiheuttaisi homehtumisen. Hiusväri myös tappaa aika hyvin pöpöjä, ja jo mainittu kiehuva vesi.
Ai :D mulla yhdellä tutulla oli rastat ja niin mä muistelisin ettei se niitä kummemmin pessy.. Pesetkö miten usein?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Alkuperäinen kirjoittaja pitahaya:
Hassua että vieläkin joku luulee ettei rastoja pestä. Itse pesen rastani Elokuu shampoolla josta ei jää hiuksiin mitään silikoonijäämiä tai muita mikä aiheuttaisi homehtumisen. Hiusväri myös tappaa aika hyvin pöpöjä, ja jo mainittu kiehuva vesi.
Ai :D mulla yhdellä tutulla oli rastat ja niin mä muistelisin ettei se niitä kummemmin pessy.. Pesetkö miten usein?
Niin usein kun tuntuu likaiselta, yleensä pari kertaa viikossa. :)
 
vier@s
Alkuperäinen kirjoittaja pitahaya:
Alkuperäinen kirjoittaja vier@s:
Alkuperäinen kirjoittaja pitahaya:
Mun hiukset näyttää aina hyvältä kun on rastat.
hei, ei sulla ois kuvaa? =) haluisin nimittäin kans rastat. millaset sulla siis on? paljonko makso? :D
No nää on kampaamossa tehty nää rastat, ja näissä on lisänä aitohiusta. Hintaa tuli 350?, jos ois tehty pelkästään omista hiuksista niin ois ollu kai yli puolet halvempi.. Kuvaa en viitti lisätä.
harmi :( no oisko sulla mitään nettisivua tai jotain mistä näkis hienoja rastoja? oon yrittäny googletella mutta kuvahaulla esim tulee ihan hirveitä ohuita liruja :( en haluu sellasia vaan "tuuheet" :D
kauanko rastojen teossa meni? =) alko taas himottaan :p
 

Yhteistyössä