Kuinka säännölliset teillä on menkat ollu synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla on ollut synnytyksen jälkeen yhdet, synntyksestä silloin 10 kk. Nyt menkkoja ei ole 7 viikkoon tullut, vaikka aina olleet säännölliset kierto 32 vrk.... Mietin vaan, että pitäiskö se testi varuiksi käydä hakemassa... :O

[QUOTE="suvi";22653639]täällä yksi kateellinen, täysimetyksestä huolimatta kaikkien synnytysten jälkeen ekat menkat 2-kk iässä, sitten siitä säännöllisenä :([/QUOTE]

Mulla on kaikista lapsista alkanut tosi myöhään menkat :) mutten yhtään muista onko heti olleet säännölliset :(

Itselläni alkoi 6vk kuluttua synnytyksestä menkat vaikka täysimetin 5kk asti ja kaikkiaan 10kk asti. Muuten kierto ollut siis säännöllinen synnytyksestä saakka, mutta 2 poikkeuskiertoa taisi joukossa olla. Eli yhdet menkat jäi välistä ja yhdet oli myöhässä. Yleensä menkat kellontarkat.

täällä kanssa oudot menkat. vauva oli 9,5kk kun sain ekat menkat, odottelin sitten uusia saapuvaksi n.kp30, kun kiertoni ennenkin oli hirmu säännöllinen, mutta ovishan sieltä tulikin kp32, eikä menkoista tietoakaan! Joku siis edelleen vähän sekaisin.. Imetän tosin edelleen, joten ehkä ne yhdet menkat eivät vielä aloittaneetkaan mitään säännöllistä kiertoa..

Menkat voi hyvinki heittää synnytyksen jälkeen, toki testin voi varalta tehdä.

Imetätkö vielä?

Mulla kierrot ennen raskautta 27-32pvä.
Nyt ollu neljät menkat synnytyksen jälkeen ja kierrot heitelly 24-44päivän välillä :/

Vauva olisi toiveissa mut taitaa raskaaksi tuleminen olla hieman haasteellisempaa tässä tilanteessa :/

Yhteistyössä