Kuinka saada vaimo lisääntymään

heitä sen e-pillerit veke jos niitä käyttää. Tai tilaat niitä feikkipillereitä joista täällä joskus puhuttiin. Teet kortsuihin reikiä jos niitä käytätte. Tai puhut sen ympäri että jättäisi itse ne ehkäisyt pois.
 
abc
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
heitä sen e-pillerit veke jos niitä käyttää. Tai tilaat niitä feikkipillereitä joista täällä joskus puhuttiin. Teet kortsuihin reikiä jos niitä käytätte. Tai puhut sen ympäri että jättäisi itse ne ehkäisyt pois.
Huono idea ja karsea petos! Älä ehdota tuollaista kenellekään edes leikkimielessä!




 
Alkuperäinen kirjoittaja abc:
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
heitä sen e-pillerit veke jos niitä käyttää. Tai tilaat niitä feikkipillereitä joista täällä joskus puhuttiin. Teet kortsuihin reikiä jos niitä käytätte. Tai puhut sen ympäri että jättäisi itse ne ehkäisyt pois.
Huono idea ja karsea petos! Älä ehdota tuollaista kenellekään edes leikkimielessä!
no onhan mulla tossa se viksumpikin ehdotus. Ja juu tuo alku huono mut ihan ei tosissaan kirjoitettu.
 
abc
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
Alkuperäinen kirjoittaja abc:
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
heitä sen e-pillerit veke jos niitä käyttää. Tai tilaat niitä feikkipillereitä joista täällä joskus puhuttiin. Teet kortsuihin reikiä jos niitä käytätte. Tai puhut sen ympäri että jättäisi itse ne ehkäisyt pois.
Huono idea ja karsea petos! Älä ehdota tuollaista kenellekään edes leikkimielessä!
no onhan mulla tossa se viksumpikin ehdotus. Ja juu tuo alku huono mut ihan ei tosissaan kirjoitettu.
Ei kovin paljon parempi mielestäni tuokaan! Joko haluaa vapaaehtoisesti jättää ehkäisyn tai sitten ei halua jättää! Ympäripuhuminen kuulostaa vähän samalta kuin manipulointi.

Mun ensimmäinen mieheni (jonka sitten jätin) olisi halunnut kanssani lapsia, mutta minä en halunnut hänen kanssaan. Jos asia tuli puheeksi, niin sanoin vaan, ettei ole vielä sen aika. Oikeasti tiesin, etten halua. Pelkäsin vaan, että mies jättää, jos puhun suoraan, mutta sain sitten myöhemmin voimia lopettaa itse huonoksi menneen suhteen.
 
pilipalipiloti
Kyllä minullakin on vauvakuume, mutta nyt ei mielestäni ole ehkä se otollisin hetki uudelle vauvalle. Senpä takia ehkäisy jätetään pois sitten vähän myöhemmin, siihen saakka pitää vain "kärvistellä" :)

Eli onko vaimostasi hetki jotenkin ei niin otollinen?
 
Mun mies kanssa auttaa niin, että vie lapset ulos kun mä siivoan, pesen pyykkiä tai laitan ruokaa... :saint:

MÄ tahtoisin mennä ulos sillä välin kun mies hikoilee mopin varressa ja noukkii itte likaiset sukkansa leegolaatikosta puoliksi syödyn korpun vierestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja abc:
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
Alkuperäinen kirjoittaja abc:
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
heitä sen e-pillerit veke jos niitä käyttää. Tai tilaat niitä feikkipillereitä joista täällä joskus puhuttiin. Teet kortsuihin reikiä jos niitä käytätte. Tai puhut sen ympäri että jättäisi itse ne ehkäisyt pois.
Huono idea ja karsea petos! Älä ehdota tuollaista kenellekään edes leikkimielessä!
no onhan mulla tossa se viksumpikin ehdotus. Ja juu tuo alku huono mut ihan ei tosissaan kirjoitettu.
Ei kovin paljon parempi mielestäni tuokaan! Joko haluaa vapaaehtoisesti jättää ehkäisyn tai sitten ei halua jättää! Ympäripuhuminen kuulostaa vähän samalta kuin manipulointi.

Mun ensimmäinen mieheni (jonka sitten jätin) olisi halunnut kanssani lapsia, mutta minä en halunnut hänen kanssaan. Jos asia tuli puheeksi, niin sanoin vaan, ettei ole vielä sen aika. Oikeasti tiesin, etten halua. Pelkäsin vaan, että mies jättää, jos puhun suoraan, mutta sain sitten myöhemmin voimia lopettaa itse huonoksi menneen suhteen.
No en mä kyl ihan tuolleen tarkoittanut tuotakaan :ashamed:
 
siivouksessa osaan olla apuna, osaan pyykätä, kopistella matot (kuuluu työnkuvaan), mopata lattiat vaan vaimoa haluaa ne konttaamalla ottaa johon en minä suostu.
pölyt osasin ennen pyyhkiä enää en kun en tiedä millä rätillä milloinkin otetaan on mikrokuitua, nihkeää, kuivaa, kuivan nihkeää
 

Yhteistyössä