kuinka saada messenger toimimaan?

Kertokaas ny! Ku miula o ollu se vanha, mut sit tuo uus versio vaatii, et se pitäs muka ladata. Sit ku sen lataa ni ei toimi :headwall:

Viime kerral poistin kummatki ja sit latasin vanhan, toimi vähä aikaa. Mut ny siis taas herjas, et koko mesee ei voi käyttää ellei lataa uusinta versioo :eek:
 
!!
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:
Alkuperäinen kirjoittaja !!:
Höh. Ei tuossa linkissä ollut sitä uusinta. Ei se suostu asentaan noita vanhempia versioita ollenkaan! :headwall: :headwall: :headwall:
http://download.live.com/messenger
En pääse tuonne sivulle ollenkaan.

Taitaa mun kone olla menetetty tapaus :( Tässä on kai joku palomuuri päällä, mutta en tiedä mikä se on ja missä se on. Olen itse asentanut tähän jonkun, jonka nimeä en muista, mutta joka ei myöskään näy missään. Se sama "jokin" kuitenkin blokkaa pääsyn nettiin kaikilla muilla selaimilla paitsi FireFoxilla, ja tälläkään en pääse kaikkiin. Esim. tuo em. linkki ja sitten vaikkapa F-Securen sivut on sellaisia jotka eivät aukea mitenkään.
 
jokuhullu
ihan kakka toi uus en pääse sisälle vaikka mulla on se se sanoo vaan jotain et että se on tilä päisesti pois käytöstä aivan paska voisiko joku siis kertoa miten sen sais vorkkimaan
 

Yhteistyössä