kuinka saada itse luotua "hieman" uraa ja olla hyvä äiti?

vaikka tekisin 4pvästä työvkoa tuntuu et jos nyt vaihdan "parempaan ja haastavampaan" työhön saattaa kotia tulla töitä ja sehän aika on pois lapsilta...hankalaa..eli mulla olisi mahdollisuus saada lisää liksaa n. 340e/kk ja "arvostetumpi,haasteellisempi ja antavampi" työ.mutta emmin-koska pelkään että se sitoo minut...siis työajat ovat selkeät 7-15 ja vkonloput vapaat.mutta uusi työ aina ekat kuukaudet ainakin, saa työntekijänsä vietyä....kuinka lasten käy? jos hermostun pienistä heille ,koska stressaan uutta työtä? vai voisiko kaikki mennä hyvin? kiinnostaisi kovasti tämä työ...mutta en halua et lapset kärsii...
 
Hengitä syvään ja rauhoitu.
Ilman muuta otat haasteen vastaan. Jos teet töitä kotona, tee niitä lasten nukkumaan menon jälkeen tai päiväunien aikaan viikonloppuna. Itse aloitin hoitovapaan jälkeen uudessa työssä ja stressasin etukäteen, että miten tässä uudessa tehtävässä jaksan, mutta nyt on takana 9 kk ja hyvin on mennyt. Vanhassa olisin päässyt ns. helpommalla, mutta olisin varmaan jo tähän mennessä ollut tosi kyllästynyt - en ole katunut hetkeäkään.
 
Olen itse haasteellisessa työssä ja ilman muuta vaihtaisin helpompaan, jos olisi tarjolla. Ei ole helppoa tehdä ylitöitä, tuoda lisäksi töitä kotiin ja yrittää olla äitinä pienelle lapselle.
 
Mun mielestä tässä ei ole mitään ongelmaa... miten hieman uraa luonut äiti ja hyvä äiti ei voisi olla sama asia. Mun mielestä asia voi olla juuri näin. On mielestäni tyhmää luoda myyttiä että hyvä äiti on sama asia kuin kotiäiti. Jokainen on juuri omalla tavallaan hyvä äiti!
 

Yhteistyössä