Kuinka runsaasti voi vuotaa verta päivän ajan vaikka olisi raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huolestunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huolestunut"

Vieras
Siis alussa, meinaan että valemenkat?
Tuhlatakko testi, kun jos on näin käynyt että raskaana olisin, se olis täysi vahinko, ja lääkäriin mun pitäs heti olla yhteydessä.
Vuosin siis yhden päivän "kunnolla" kp 38 ja tissit tuntuu siis kokoajan siltä että ne räjähtää kohta maidosta. Tarkoitan siis että tunne on kokoajan samanlainen kuin se pistely kun maito nousee tisseihin.

Ei mulla valmiiks oo ja pieni kylä, joten kyllä mä ensin tahtoisin tietää onko ees mahollista vuotaa päivän ja sit olla silti raskaana. Edellisessä ei ollut vuotoa, ja mun vuoto kestää menkoissa normisti 4-5 päivää

Tilaa se testi netistä, tulee parissa päivässä. Tosin nyt tulee viikonloppuvastaa, et menis varmaan alkuviikkoon et testi olis postilaatikossa. Siis jos et viitsi sieltä kylältä sitä ostaa.

Mulla oli ihan normaalit menkat vaikka olin jo raskaana, siis vuodon määrässä. Tosin kestivät vain 4 päivää kun normaalisti 6-7pv. Ja siis raskaana kuitenkin olin ja pysyin, vaikka neuvolan kanta asiaan olikin, että kesken se että kesken se menee kuitenkin. Mulla siis pientä vuotelua ilmeni myös noin viikolle 10 asti aina silloin tällöin, ei päivittäin eikä kovin runsasta, mutta vuotoa kuitenkin. Ja tuolla se nyt kuitenkin tenava kuorsaa kärsä pystyssä...

Mulla oli alussa runsasta vuotoa, sitten niukempaa, yhteensä n. viikon. Olin ihan varma että meni kesken, mutta ultrassa näkyi elävä alkio ja syke ja tuolla toi 3kk neiti nyt nukkuu. :D Vuoto oli rv 5+0-6+0 ja ultra oli rv 6+3.