kuinka rumasti toiselle oikein saa puhua (miehen puhetta mulle)

• Viestiketjun aloittaja "titi"
  • Ensimmäinen viesti
?
taas perhe missä kumpikaan vanhempi ei välitä lapsestaan :(

Tajuatko sen, että sulta voi lähteä henki jo seuraavalla kerralla ku mies lyö tai tönäisee? Ei se paljoa vaadi, kuolema nimittäin.
Sitten et ole enää puolustamassa lapsen etua. Nyt sulla on mahdollisuus pelastaa ton pienen ihmisen elämä ja tulevaisuus.

Haluatko todella kasvattaa lapsestasi samanlaisen sian ku isänsä?

mä voin se paikkakunnan laittaa sulle yksitysiviestillä, jos sen tosiaan haluat tietää. Tähän en sitä laita.

Miten sä sait järjestettyä töihin menot ja lapsen hoidossa käynnin, kun meillä lähin turvapaikka on toisessa kunnassa. Sinnekin olisin kerran jo mennyt, itkien soitin ja kerroin mitä oli käynyt; mies kuristi ja löi pääni takkaan. Nää sitten vaan kyseli kaikkea ja lopuksi totes, että jos mies ei siellä nyt ole, niin rauhotutaan ja katson lyökö toisen kerran, sitten voi mennä. Joo, mä tiedän, että tää kaikki kuulossa tosi oudolta, ja sihän se on, mutta tää on myös tapahtunut. Kuinka mä voin luottaa mihinkään turvaverkkoon, kun joka puolella musta tehdään se ongelma tai niitä vähätellään. Että tässä on nyt sitten otettu turpaan useamman kerran, kait sinne turvakotiin jo pääsis. Vaihtuu toi äskeinen itku jo vihaksi. Siis ei, sua vaan miestä kohtaan.
Turvakotiin pääsee kyllä jo sillä perusteella, että itsellä on pelko väkivallan alle joutumisesta. :) Yksi lyöntikin on liikaa. Yksi lyöntikin on jo ls-asia jos taloudessa on lapsi. Sosiaalitoimistohan sitten toki päättää siitä, miten sitä maksavat. Multa aikoinaan kieltäytyivät maksamasta siellä oloani, jälkeen päin olen ymmärtänyt, että kyse oli virkavirheestä. Turvakotiin vaan siis. Jos et pysty järjestämään kulkemista töihin, niin kannattaa hakea sairaslomaa. Saat sen vaikka henkisen uupumisen perusteella. Jos menet lääkäriin, ja puhut asiasi, niin varmasti sairasloma järjestyy. Suosittelen lämpimästi soittoa poliisille seuraavaksi kun mies käy kimppuusi ja käyntiä lääkärissä. Rikosilmoitus joka ainosasta kerrasta kun hän on sinua kohtaan väkivaltainen tai uhkailee. Noissa olosuhteissa lapsesi ei voi kasvaa onnellisena ja tasapainoisena.

"hip"
Se kiukku ja viha, mitä nyt tunnet, muuta se voimaksi ja rohkeudeksi muuttaa elämäsi suuntaa.
Jos mies on väkivaltainen myös muiden nähden, ei hän kovin turvallinen elämänkumppani ole.
Rohkeutta ja päättäväisyytta tarvitset paljon! Mutta kaikki se vaiva kannattaa!
Kaikkea hyvää tulevaisuuteesi.

Leukistinen aksolotli
Ärkh! Mua vihastuttaa, että oot noin mukautuva, että jäät odottamaan tollasen sekoboltsin luokse, että millon se sut tappaa!:mad: Se on TYHMÄÄ!!!! Saisitpa jostain inspistä lähteä sieltä.

Yhteistyössä