Kuinka rentoidut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PahaMYY
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PahaMYY

Aktiivinen jäsen
27.10.2004
2 870
0
36
Laitoin saunan lämpiämään ja pikkupullon kuoharia pakkaseen..näillä aattelin rentoutua, jos saisin vaikka nukuttua yöllä.
Huomenna meno kauhukammioon :'(
Jos mies vaikka suostuisi vielä hieromaan niin ois kiva =)

Kuinka te rentoudutte, jos siis vaikka pelottava juttu edessä tai vaikka sit jo takana päin?

Mulle toi sauna on semmonen paikka, jos yleensä saan kasattua itteni ja silläpä meillä lämpiää sauna miltei jokapäivä :D

Sauna on huippu, mutta kaiken kruunaa kylmä pulahdus mereen tai järveen suoraan löylyistä...Siinä pamahtaa sellaiset mielihyvähormoonit kroppaan että nirvana taattu...

Olutta yksi pullo.. Hyvä telkkuohjelma tai kirja, suklaata, puhuminen jonkun kanssa, ulkoilu, kotityöt, kaikki mikä saa ajatukset pois tulevasta.

Muuten, mihin olet menossa?

Mulle tää on rentoutumista. Mies ja poika nukkuu ja mä saan olla ihan yksin ja kirjoittaa/lukea hömppää netistä :) .

Muoks: Itseäni hemmottelen sitten vaikka lepäilemällä lämpimässä (ei kuumassa) saunassa tai lötköttelemällä sohvalla lueskelemassa tai muuta. Mutta siis rentoutumiseen en tarvi muuta kuin mahdollisuuden heittää aivot narikkaan :) .

riippuu. toisinaan auttaa hyvien ystävien seura,joskus sauna ja pari olutta,joskus helpottaa jos vetää hirveen kännin,joskus roikun tässä koneella purkamassa pahaa oloa ja joskus mökötän omissa oloissani jne.

Kirjan lukeminen, tämä koneella olo jos saa rauhassa olla ja varsinki jos pelaa jotain aivotoiminnan tappavaa pallo/palikkapeliä. Karkin ja suklaan syöminen samalla kun lukee tai on koneella. saunakin joskus. Varsinkin jos on kunnolla aikaa ja voimia istua tuolla ulkosaunassa.
Sitte niitä harvemmin toteutuvia on jos pääsee yksin johonkin. Tai jos kaverin kanssa saa jutella rauhassa.

Yhteistyössä