kuinka rakennekynsillä voi leipoa pullaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yäk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
ennenvanhaan kynnet oli tànmuotoisia:
http://www.distileedimoda.com/dsdm/wp-content/uploads/2009/01/mani_unghie_gel.jpg

Saa ne rakennekynnet tuonkin mallisiksi :D

mut tommisia ei này kenellàkààn, vaikilla on noita ekan linkin kynsià. musta ne on suorastaan luonnottomat

Minä taas olen nähnyt nimenomaan enemmänkin tällaisia malleja.

Ja kyllä mun tuntemat rakennekynnet omaavat naiset on ihan tavallisia perheenäitejä jotk aleipovat välillä pullaakin, sen lisäksi että ovat korkeakoulutettuja ja jopa teknisillä aloilla. Eiköhän se ole ihan esteettisistä mieltymyksistä kiinni kenellä rakennekynnet on, ei niinkään ihmistyypistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ouel:
no ovatko rakennekynnet omaavat naiset mitään kovin "pullanleipojatyyppejä"? :)

Nyt teillä menevät puurot ja vellit sekaisin.
Itselläni on geelikynnet ja
- leivon
- laitan ruokaa
- harrastan puutarhanhoitoa
ja vaikka mitä.

Eihän se herranjestas tarkoita, että niiden pitää olla viisisenttiset, joilla ei voi tehdä yhtikäs mitään, vaan ne voivat olla suht lyhyet ja normaalikynsien näköiset. Ne vaan ovat huolitellumman näköiset.

hyi, tarviiko nyt minkäänlaisten kynsien omaavien leipoa jotain vehnäjauho, sokeri, hiiva mössöä. itse en voisi kuvitellakaan mitään moista öklöä syöväni.
jos joku siitä tykkää, niin kaapikoon sitten kysien alta kököt pois. taikka vaihtoehtoisesti kai voi käyttää kertakäyttö suojakäsineitä.
itse inhoan jos joku rääpii paljain käsin ruokaa. varsinkin miehet virtsa/runkkusormillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hyi hitto:
hyi, tarviiko nyt minkäänlaisten kynsien omaavien leipoa jotain vehnäjauho, sokeri, hiiva mössöä. itse en voisi kuvitellakaan mitään moista öklöä syöväni.
jos joku siitä tykkää, niin kaapikoon sitten kysien alta kököt pois. taikka vaihtoehtoisesti kai voi käyttää kertakäyttö suojakäsineitä.
itse inhoan jos joku rääpii paljain käsin ruokaa. varsinkin miehet virtsa/runkkusormillaan.

Ja sinulla taitaa sitten olla enemmänkin niitä ongelmia...

Alkuperäinen kirjoittaja yäk:
tuli vain mieleen että sehän kaikki taikina menee kynsien alle ja sellaiset muoviset kynnethän ovat aika epähygieniset.

Ensinnäkin, miksi rakennekynnet olisivat pidemmät kuin normaalitkaan kynnet?
Itselläni on ainakin omat kynnet yleensä pidemmät kuin silloin kun pidän geelikynsiä.
Ei rakennekynnet tarkoita, että kynsien pituutta välttämättä pitäisi lisätä.

Rakennekynnet eivät kyllä ole muovia. Muovisia TEKOkynsiä saa vain citymarketista ja anttilasta (sellaisia omaan kynteen liimattavia).

Kyllä taikinaa leipoessa minkä tahansa kynnen alle menee sitä taikinaa ja eikö siksi ole keksitty kynsiharja? Kai nyt jokainen nainen pesee kynnenaluset riippumatta, onko rakenne-, teko- vai omat kynnet.

Yhteistyössä