kuinka rakennekynsillä voi leipoa pullaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yäk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kumihanskoilla tietenkin. Leivotko sä muuten sit paljain käsin? Hyi h*lvetti, kyllä niiden omienkin kynsien alle menee kaikkea moskaa vaikka kuinka pesisit ja pitäisit lyhyenä!

Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
Kumihanskoilla tietenkin. Leivotko sä muuten sit paljain käsin? Hyi h*lvetti, kyllä niiden omienkin kynsien alle menee kaikkea moskaa vaikka kuinka pesisit ja pitäisit lyhyenä!

Sä pilailet!
Ei kai kukaan leivo hanskat käsissä. Järjetöntä!!

Alkuperäinen kirjoittaja ..:

Sä pilailet!
Peesi.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:

Sä pilailet!

En yhtään ihmettele, jos rakennekynnet omaavat yrittäisivät leipoa pakastepullaa lapaset kädessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no mun kynnet on aina niin lyhyet kun niitä pouren että sinne alle ei mitään pääse:) jo ja leivon siis ilman hanskoja.

Puret kynsiä ja yökkäilet rakennekynsillä leipovia... juh

no se muovinen kynsi on taatusti paskasempi kun normi kynsi.

no mun kynnet on aina niin lyhyet kun niitä pouren että sinne alle ei mitään pääse:) jo ja leivon siis ilman hanskoja.

Puret kynsiä ja yökkäilet rakennekynsillä leipovia... juh

no se muovinen kynsi on taatusti paskasempi kun normi kynsi.

Samalla tavalla molempien alle pjaska tarttuu.
Ei se muovikynsi ole sen pahempi pullalle kuin tavallinenkaan.

Mut mua kyllä kynsien pureskelu etoo enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
ennenvanhaan kynnet oli tànmuotoisia:
http://www.distileedimoda.com/dsdm/wp-content/uploads/2009/01/mani_unghie_gel.jpg

Saa ne rakennekynnet tuonkin mallisiksi :D

mut tommisia ei này kenellàkààn, vaikilla on noita ekan linkin kynsià. musta ne on suorastaan luonnottomat

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
mut tommisia ei này kenellàkààn, vaikilla on noita ekan linkin kynsià. musta ne on suorastaan luonnottomat

mun kunnet kasvavat tuollaisiksi ihan luonnostaan :o viilaamalla ne mantelinmuotoisiksi pitää tehdä. Johtuneeko sitten mun työstä se että kynsien kärjet huomaamatta hioutuvat tasaisiksi

Yhteistyössä