Kuinka puremisen saa loppumaan?!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Pojat on mielettömän kovia riitelemään. Aamulla olin vessassa ja kuulin ku pojat alkoi riitelemään. Pian molemmat huuti täyttä kurkkua. Molemmat oli purru toisiaan poskesta ja toisen poskesta tuli verta, ku oli purru niin kovaa :o Voin just kuvitella kuinka kipeetä sen täytyy ottaa |O Sitte se ei riitä, että ehtii huutamaan vaan sinne pitää ehtiä väliin, muuten on hampaat käytössä. Hermot menee :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
Pojat on mielettömän kovia riitelemään. Aamulla olin vessassa ja kuulin ku pojat alkoi riitelemään. Pian molemmat huuti täyttä kurkkua. Molemmat oli purru toisiaan poskesta ja toisen poskesta tuli verta, ku oli purru niin kovaa :o Voin just kuvitella kuinka kipeetä sen täytyy ottaa |O Sitte se ei riitä, että ehtii huutamaan vaan sinne pitää ehtiä väliin, muuten on hampaat käytössä. Hermot menee :kieh:

neuvoisin mutta meillä juuri sama tilanne.ja nyrkit on meillä kovassa käytössä.se on tosi raskasta juosta joka nahisteluun väliin kun tietää että 5 sekunttia ja jompi kumpi lapsi itkee

Kyllä nuo meilläkin tappelevat. Esikoinen himpun vajaa 4v ei enää pure, mutta kuopuksella 2v on alkanut purukausi. Itse olen kieltänyt ja välillä pistänyt jäähylle. Selittänyt ja opastanut. :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

neuvoisin mutta meillä juuri sama tilanne.ja nyrkit on meillä kovassa käytössä.se on tosi raskasta juosta joka nahisteluun väliin kun tietää että 5 sekunttia ja jompi kumpi lapsi itkee

Tuttu tunne, pitää melkeen vessasta juosta housut nilkoissa riitaa selvittämään ja kuinka ne saakin joka asiasta riidan aikaiseksi |O Nipistely on kans aika kovassa käytössä ja aina naamasta pitää nipistää... Mä aina kuhulla ajattelen, että painaa silmään kovaa, käy vielä huonosti :|

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tuttu tunne, pitää melkeen vessasta juosta housut nilkoissa riitaa selvittämään ja kuinka ne saakin joka asiasta riidan aikaiseksi |O Nipistely on kans aika kovassa käytössä ja aina naamasta pitää nipistää... Mä aina kuhulla ajattelen, että painaa silmään kovaa, käy vielä huonosti :|

se on jännä kun ne vähän aikaa leikkii jotakin sulassa sovussa ja yhtääkkiä se jumalaton huuto.meillä tuo isompi tahalleen oikeen huudattaa pienempää että tappelu tulisi.hakee huomiota kun vauva on.en tiedä miten sen saisi loppumaan.on kokeiltu kieltoa kiellon perään,jäähy,puhuminen,huutaminen(tuo nyt vähiten auttaa),kiristäminen että et pääse kerhoon jos et ole kunnolla ym ym