Kuinka pitkistä miehistä pidätte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Matleena"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Matleena"

Vieras
Haluaisin miehen, joka on päälle 180cm, mutta näköjään kaikkea ei saa mitä haluaa. Kaikki miehet, jotka ovat olleet kiinnostuneita minusta ovat ollet alle 170cm :(
Lyhimmillään vain 160cm, joka on minua huimasti lyhyempi.

Pituusko on ainoa kriteerisi?! Eikö luotettavuus, rehellisyys, uskollisuus ym ole hiukkasen tärkeämpiä tekijöitä? No toisille pinta on tärkeämpi kuin sisältö.

[QUOTE="tiitu";28588531]Pituusko on ainoa kriteerisi?! Eikö luotettavuus, rehellisyys, uskollisuus ym ole hiukkasen tärkeämpiä tekijöitä? No toisille pinta on tärkeämpi kuin sisältö.[/QUOTE]

Ei nyt, mutta minä en vain halua lyhyttä miestä. Muut asiat ovat tärkeämpiä. En pysty rakastumaan lyhyisiin miehiin.

[QUOTE="tiitu";28588531]Pituusko on ainoa kriteerisi?! Eikö luotettavuus, rehellisyys, uskollisuus ym ole hiukkasen tärkeämpiä tekijöitä? No toisille pinta on tärkeämpi kuin sisältö.[/QUOTE]

Ei nyt varmaan sitä tarkoittanut, vaan että pituus on hänelle osa miehen fyysistä viehättävyyttä.

Kyllä minäkin haluan että mies on luotettava ja rehellinen ja minulle sopiva, mutta lisäksi myös fyysisessä mielessä puoleensavetävä. Ja minusta lyhyemmät miehet ovat viehättävämpiä.

Lyhkäsin hellu on ollut noin 160 ja pisin yli 190, joten pituudella ei ole mulle niin väliä.
Lyhyen hellun ääpätön itsetunto ja sen mukana miehekkyys ärsytti. Ei ollut raukka ymmärtänyt, että seksikkyys ja miehekkyys on suurimmaksi osaksi korvien välissä.

Olen 150cm pitkä, aviomies on 170cm, ja minusta hän on juuriki sopivan mittanen. Exät oli 180cm ja 190cm, ja kun itse olen näin lyhykäinen pätkä, niin tuo 190cm oli liikaa, tunsin hänen rinnalla oloni ihan pikkupennuksi, ei kiva :P

Lyhyen hellun ääpätön itsetunto ja sen mukana miehekkyys ärsytti. Ei ollut raukka ymmärtänyt, että seksikkyys ja miehekkyys on suurimmaksi osaksi korvien välissä.

Olet tietysti ihan oikeassa, mutta jollain tapaa ymmärrän sitä miestäkin. Hän on epäilemättä törmännyt monta kertaa siihen, että hänen pituutensa (tai siis sen puuttuminen) on ollut naisille ei-niin-houkutteleva asia. Jos siihen törmää riittävän usein, niin aika kova saa olla, ettei asia vaikuta millään tavalla itsetuntoon. Naiset eivät välttämättä hahmota tuota pituusasiaa samalla tavalla kuin miehet; naisen pituus kun ei ole samaan tapaan hänen markkina-arvoaan (hah, sainpas ujutettua tuon käsitteen tähän :D ) kasvattava tai heikentävä seikka.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28588666:
Olet tietysti ihan oikeassa, mutta jollain tapaa ymmärrän sitä miestäkin. Hän on epäilemättä törmännyt monta kertaa siihen, että hänen pituutensa (tai siis sen puuttuminen) on ollut naisille ei-niin-houkutteleva asia. Jos siihen törmää riittävän usein, niin aika kova saa olla, ettei asia vaikuta millään tavalla itsetuntoon. Naiset eivät välttämättä hahmota tuota pituusasiaa samalla tavalla kuin miehet; naisen pituus kun ei ole samaan tapaan hänen markkina-arvoaan (hah, sainpas ujutettua tuon käsitteen tähän :D ) kasvattava tai heikentävä seikka.

Ymmärrän kyllä, että hänelle itselleen pituus oli ongelma ja yksi syy heikkoon itsetuntoon. Koska minä pidän henkisesti vahvoista miehistä, jotka ovat sinut itsensä kanssa, niin emme sitten passaneet sen vuoksi yhteen.

Pidän pitkistä koska olen itsekkin 176cm pitkä. Ihanne pituus miehelleni olisi 185cm ja sitä pidemmät mutta "kelpuutan" kyllä itseni pituisetkin tai muutaman sentin lyhyemmät.

Ei nyt varmaan sitä tarkoittanut, vaan että pituus on hänelle osa miehen fyysistä viehättävyyttä.

Kyllä minäkin haluan että mies on luotettava ja rehellinen ja minulle sopiva, mutta lisäksi myös fyysisessä mielessä puoleensavetävä. Ja minusta lyhyemmät miehet ovat viehättävämpiä.

Loistavaa, samaa mieltä olemme tässäkin ketjussa :) Ei ole mitään pinnallista siinä, että tietyistä asioista ei pidä, esim. ylipaino on itselleni sellainen ja toinen on liian vanha nainen. Elämänhistoria ja omat ihanteet ja tiedostamattomatkin vaikutteet on taustalla näissä.

Sitten menee liialliseksi tietenkin jos toisella on yksi finni liikaa tms. Kaksi eri asiaa.

Mä olen 173cm ja mun makuun miehen pitää olla vähintään 180cm, mielellään enemmän. Nykyinen mies on 193cm ja on ihanaa kun mies on pitkä! Ei haittaa vaikka laittaisin korkkarit, pituusero säilyy silti. Olen varmaan jonkun mielestä tosi pinnallinen, mutta en voisi kuvitella seurustelevani itseni pituisen tai lyhyemmän miehen kanssa. Ei sytytä yhtään.

[QUOTE="mies";28588797]Loistavaa, samaa mieltä olemme tässäkin ketjussa :) Ei ole mitään pinnallista siinä, että tietyistä asioista ei pidä, esim. ylipaino on itselleni sellainen ja toinen on liian vanha nainen. Elämänhistoria ja omat ihanteet ja tiedostamattomatkin vaikutteet on taustalla näissä.

Sitten menee liialliseksi tietenkin jos toisella on yksi finni liikaa tms. Kaksi eri asiaa.[/QUOTE]

:D Ehkä jo toista kertaa käy näin :D

:D Ehkä jo toista kertaa käy näin :D

Mukavaa :D

Mäkin inhoan pinnallisuutta ilmiönä ja uskon että naiset ei ihan niin katso ulkonäköä kuin miehet. Naisethan kiihottuukin juuri kuvitelmista ;) Ja miehet visuaalisesta. Siis enemmän. Mutta varmaan vähän nainen sitäkin katsoo. Samalla lailla mies.

Se kiinnostus on se avain. Saman ihmisen voin hyvin antaa vähän lihoa ja totta kai vanheta. Mutta, millainen hän on "tässä ja nyt" mun päässä on tärkeää, vaikka se ei ole totuus siitä millainen hän oikeasti, heränneenä jne. on niin se kiinnostus, ihastuminen ja rakastuminen leviää tuosta pisteestä vähän kuten alkuräjähdyksen singulariteetissa. :)

Minulle miehen ihannepituus on 180-185cm. Sen pidemmät on liian pitkiä, ei näytä mun silmään hyvältä. Mutta esim. 175cm miehet näyttää vielä ihan hyviltä.

Koska mä itse olen aika pitkä, niin kyllä mun silmät mokomat ovat hakeutuneet huomioimaan itseäni pitempiä tai samankokoisia miehiä. Ihan ensalkuun.

Kunnes sitten sitä tarkentaa näköänsä ja huomaa iloksensa että ei sillä pituudella todellakaan ole mitään väliä. Korvien väli merkkaa tosi paljon.

Oma mies nyt sattuneesta syystä on mua muutaman sentin pitempi mutta olisi voinut vallan mainiosti olla toisinkin päin. Fyysisesti minua pienempi mies voi hyvin olla minua pitempi, kaikki riippuu ihan siitä miten tämä mies itsensä "kantaa" :).

Yhteistyössä