Ylpeä työssäkäyvä
\
Koetko olevasi jotenkin parempi äiti kun me työssäkäyvät? Kokeilleppa varsin sinäkin miltä tuntuu työpäivän ja kauppareissun jälkeen rueta hoitamaan kodin asioita ja lapsia!!!Luulenpa että arvostuksesi ja ajatusmaailmasi avartuisi?!Kyllähän se näin on että työssäkäyvät tekee kahta työtä samaan aikaan...Olen itsekkin ollut kotiäitinä aikoinaan, joten en todellakaan väheksy työtäsi, mutta tiedänpä ainakin työssäkäyvän äidin työtaakan joka odottaa kotona töiden loputtua.Illat ei todellakaan tahdo riittää ja illalla kaatuu sänkyyn puolikuolleena...tylsää elämää, mutta rahallisesti pakko!
Äläkä sinä hyvä Aaron tuomitse meidän muiden ratkaisuja!Ei kaikilla ole mahdollisuutta hoitaa vain kotia ja kustannuttaa kaikki ukkokullallansa!Ilman meitä työssäkäyviä äitejä ei tämän maan systeemit toimisi! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja 16.09.2005 klo 22:14 aaron kirjoitti:älkää itkekö niit että ette kerkee olee lastenne kanssa yms. mä tällä hetkellä virallisesti kotiäiti ja epävirallisesti hoidan omien lisäksi yhtä kaverin poikaa muutaman päivän viikossa, ja muuta työtä en teekään niin kauan kun pojat on pienii. se on mies kenen pitää elättää ja äitin paikka on kotona lasten kanssa kunnes nämä ovat tarpeeksi isoja pärjätäkseen keskenään
Koetko olevasi jotenkin parempi äiti kun me työssäkäyvät? Kokeilleppa varsin sinäkin miltä tuntuu työpäivän ja kauppareissun jälkeen rueta hoitamaan kodin asioita ja lapsia!!!Luulenpa että arvostuksesi ja ajatusmaailmasi avartuisi?!Kyllähän se näin on että työssäkäyvät tekee kahta työtä samaan aikaan...Olen itsekkin ollut kotiäitinä aikoinaan, joten en todellakaan väheksy työtäsi, mutta tiedänpä ainakin työssäkäyvän äidin työtaakan joka odottaa kotona töiden loputtua.Illat ei todellakaan tahdo riittää ja illalla kaatuu sänkyyn puolikuolleena...tylsää elämää, mutta rahallisesti pakko!