Kuinka pitkiä välejä teillä on ollut neuvolakäynneissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
Kun on nyt toinen raskaus..ja viimeks oon ollut rv 23. Nyt menossa rv 29+2, huomenna piti olla aika, mutta se peruuntu kun lääkäri on sairastunut. Sain sitten ens viikolle ajan, eli rv 30+3....ja siitäkin se täti meinas että voi sekin peruuntua, jos lääkäri on vieläkin lomalla ja sit vaan joku saa tehä ylitöitä..
Kohdunsuu katottu viimeks rv 20..ja kuitenkin hiukka supistellut. Sit se täti vaan meinas, et mee omalääkärille tk:hon jos siltä tuntuu...ja sekin on lomalla, et joku mikälie siellä sitten olis vastaanottamassa.
Ja miltä sit pitäs tuntua...kun en nyt ihan varma oo supisteleeko :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja joskus:
puolessa välissä raskautta tuli varmana 7-8 viikon tauko muuton vuoksi

Niin, tää tauko on ihan neuvolan puolesta...ja täti sano tänään et tässä vaiheessa onkin tällänen pidempi tauko...ei esikoista oottaessa ollut :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
tosi pitkä aikaväli :o
eikös ne kuukauden välein yleensä oo (kerran oli pidempi tauko),ainakin mulla on kortin mukaan ollu

Mä en nyt oo käynytkään kun 5 kertaa ja niistäkin oli yksi äitipolilla..

Alkuperäinen kirjoittaja satu:
ainakin helsingissä kakkosta odottavat käy enää 6 vkon välein neuvolassa.. loppua kohden sit useammin.. ensimmäistä odottavat 4 vkon välein.

ei mulla ainakaan noin. ootan tokaa ja eka neuvola oli rv8 ja toka vasta rv22!!! :O lääkärineuvolaa ei myöskään ole enää rv12.

Alkuperäinen kirjoittaja satu:
ainakin helsingissä kakkosta odottavat käy enää 6 vkon välein neuvolassa.. loppua kohden sit useammin.. ensimmäistä odottavat 4 vkon välein.

Tjaa...ihan oudosti noi mun käynnit ollu muutekin. Eka jälkeen oli 4 vkoa seuraavaa käyntiin, sit meni 4 vkoa, 5 vkoa ja nyt tulee sit 7 vkoa...
Ihan hyljätty olo :snotty:

Meillä on aluksi melko harvoin. Nyt olin viikolla 24 ja seuraavan kerran menen viikolla 28. Loppua kohden sitten tahti kiihtyy. Täällä lääkäri vain noin viikolla 12 ja sitten vasta viikolla 37 seuraavaksi, jos ei ole ensisynnyttäjä (niillä lääkäri noin viikolla 28 ).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on aluksi melko harvoin. Nyt olin viikolla 24 ja seuraavan kerran menen viikolla 28. Loppua kohden sitten tahti kiihtyy. Täällä lääkäri vain noin viikolla 12 ja sitten vasta viikolla 37 seuraavaksi, jos ei ole ensisynnyttäjä (niillä lääkäri noin viikolla 28 ).

No täällä on lääkäri rv12 ja n.27.
Ja niiden lisäks ultra äitipolilla lääkärin tekemänä rv 12, 20 ja n.37...me ei kyllä oltu siellä rv12..

Mulla on ollu n. 4-5vkon välein. Viimeksi olin viikolla 28+ ja ensi viikolla on aika jolloin on 32+.

Mulla on kumminkin kotona verenpainemittari, verensokerimittari , vaaka ja doppler niin en mä kyllä tiuhempaa oikeaa neuvolaa kaipaakaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
ei hyvä päivä...joko sullakin on jo noin pitkällä menossa... :D :xmas: :heart:

Juu-u :D Sais mennä loppuaikakin ja äkkiä :whistle: :kieh: :snotty:

no kyllähän moinen aika menee vauhdilla :D

jokos sulla on valmiina kaikki vauvatavara? :D

No pinnis ja hoitopöytä puuttuu...tai ne olis jo, mutta sillon kun oltiin hakemassa niitä Ikeasta, niin ne sängyt oli loppu :kieh: syyskuun puolessa välissä pitäs mennä hakeen :D äitiyspakkauskin tuli jo :D

ei hyvä päivä...joko sullakin on jo noin pitkällä menossa... :D :xmas: :heart:

Juu-u :D Sais mennä loppuaikakin ja äkkiä :whistle: :kieh: :snotty:

no kyllähän moinen aika menee vauhdilla :D

jokos sulla on valmiina kaikki vauvatavara? :D

No pinnis ja hoitopöytä puuttuu...tai ne olis jo, mutta sillon kun oltiin hakemassa niitä Ikeasta, niin ne sängyt oli loppu :kieh: syyskuun puolessa välissä pitäs mennä hakeen :D äitiyspakkauskin tuli jo :D

Eli kaikki kasassa =) :heart:
millaset kalusteet tulee...oisko kuvaa :D siis ikean juttuihin...

oliko kivat vermeet pakkauksessa?värimaailma?

*kyselykausi* :D :laugh:

Eli kaikki kasassa =) :heart:
millaset kalusteet tulee...oisko kuvaa :D siis ikean juttuihin...

oliko kivat vermeet pakkauksessa?värimaailma?

*kyselykausi* :D :laugh:

Pakkaus oli ihana, toooosi ihana :heart:
Ja tälläset kalusteet :D
46991_PE143779_S4.jpg

75736_PE194324_S4.jpg

voi ku on kauniit!!Toi hoitopöytäjutska on tosi kaunis/kätevä!! =)

Ihana,et pakkaus oli miellyttävä!! :heart: Mä en pitänyt meidän viimesen pakkauksesta kun oli ihan liikaa sinistä :kieh:

Ihana,et pakkaus oli miellyttävä!! :heart: Mä en pitänyt meidän viimesen pakkauksesta kun oli ihan liikaa sinistä :kieh:

Niin, oliks teilläkin se -06? Kun meillä oli ainakin se ja tosi sininen, vaikka eipä se meillä haitannut...mutta tässä uudessa on tosi nätti se toppiskin :D

Niin, oliks teilläkin se -06? Kun meillä oli ainakin se ja tosi sininen, vaikka eipä se meillä haitannut...mutta tässä uudessa on tosi nätti se toppiskin :D

juu oli!!Mä en kokenut sitä tuolle tytölle oikein hyväksi kun lähes jokaisessa kuteessa oli sinistä.En todellakaan ole edes mikään värierottelija et mikä väri kuuluu tytölle ja mikä väri ei mut se oli jo liikaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Odotan kolmatta ja neuvolassa käyn kuten ekastakin, ei pidennettyjä välejä meillä.
Eikä edes kyseessä "riskiraskaus".
Kakkostakin odottaessa ei ollut pidennettyjä välejä.

Niin ja tääkin muuten, että mulla oli sokerirasituksessa 1h arvo hiukka koholla...ja nyt vaan mä vaan sit oottelen et ehtiikö joku lääkäri mut ottaa vastaan :whistle:

juu oli!!Mä en kokenut sitä tuolle tytölle oikein hyväksi kun lähes jokaisessa kuteessa oli sinistä.En todellakaan ole edes mikään värierottelija et mikä väri kuuluu tytölle ja mikä väri ei mut se oli jo liikaa :D
No se oli kyllä ihan täysin poikapakkaus :whistle:
Mun pitäs olla nukkumassa...huomenna klo 7 taas työharjoitteluun..ei jassa :snotty: