Kuinka pitkään bodyt on käteviä?

No,mun poika on ihan kohta 2v ja bodyt kaikkein parhaimpia. Varsinkin näin talviaikaan ne on käytännöllisiä,ei ole selkä paljaana. Ja mä olen muutenkin tykännyt bodyista kun tuo poju on atooppisen ihon omaava allergikko niin bodyn ansiosta ei ole saanut raavittua ihoaan =)

esikoisen kanssa pottaharjoittelut aloitettiin 1,6v ja silloin totesin bodyn huonoksi.
Kuopuksella jäi varmaan heti 1.v synttäreiden jälkeen koska ei se siinä vaiheessa enää niin kauan paikalla pysynyt että olisi saanut sen sieltä alta kiinni, juoksi karkuun

Minski79
Meillä poika 1v10kk käyttää yhä bodya, näin talvisaikaan tosi kiva asuste, kun ei esim. ole selkä paljaana ulkoillessa. Pikemminkin harmittaa, kun kokoja ei enää oikein löydy (mennään ysikakkosissa). Toisaalta eipä body varmaan enää kesällä ole kovin käteväkään, kun aletaan pottailla.

huhuu
Meillä poika 1v.8kk,(n.88cm) ja bodyt käytössä... koot vaan loppuu..

Noh, H&M.n 80cm bodyt menee vielä kohtalaisen hyvin, samoin osa Lindexin 86cm bodyista.

Kirpparilta metsästin H&M.n 86/92cm bodyja kaks...
Samoin yhden 98cm H&M bodyn..

Name it merkkisiä 98cm(pieni koko) ostin muutaman..

Niin kauan tarkoitus käyttää "alusbodyja" , kunnes poika innostuu ees vähän noista potta hommista... Eli viimeistään sit kesällä... eikä sitä hellepäivinä kyllä viime kesänäkään bodya päälle laitettu, Pelkkä t-paita ja shortsit+vaippa...

Miili harmaana
Mun 1 v 5 kk pitää vielä ainakin talven bodia, eipä oo napa paljaana.
Viimekesänä oli joskus lyhythiainen body, mut ei varmaan enää ens kesänä, kun ois tarkotus noista vaipoista päästä eroon (saas nähdä kuinka käy :p ).

Meillä poika 2v2kk ja käytetään vielä osittain bodyja. Näin talvella tosiaan kiva kun ei pelkoa että selkä tai napa paljaana. Hoitoon ja reissuun yleensä laitan bodyn päälle, kotona ollaan välillä paita päällä. Koot tosiaan meinaa loppua nyt kesken.
Siihen saakka kun noi vessahomat alkaa luistaan paremmin niin mä ainakin tykkään käyttää bodyja. Kyllä meillä nytkin potalla ahkerasti käydään, mutta saahan sen bodyn napeilla tuonne olkapäälle kiinni niin ei roiku potassa. Tässä kevään mittaan jää meillä bodyt pois kun näyttää hyvältä että vaipoistakin päästäisiin kesällä eroon.

Esikoinen käytti meillä bodeja melkein 2-vuotiaaksi asti. Mielestäni ne olivat käteviä kun pysyivät paikallaan eikä ollut selkä paljaana. Bodyt jäivät vastentahtoisesti pois kun ne hankaloittivat pottailua.

Kuopukselta taas jotenkin tykkäsin heti alkuunsa enemmän paidoista. Vauva hermostui kun jäin näpräämään niitä nappeja kiinni. itsekin tykkäsin kun oli niin helppoa vaan sujauttaa paidanhelma housunkauluksen sisään ja menoksi. Eikä selkä vilkkunut paljaana kun oli tarpeeksi pitkähelmainen paita. Kuopus myös pottaili jo enemmän tai vähemmän 8 kk iästä saakka ja tämä oli myös huomattavasti helpompaa paidan kuin bodyn kanssa.

anu
Kyllä sain joskus olla body ittellekki ku selkä paljaana saa viipottaa..mietittiinki joskus miehen kans, että vitsi ku tuommoset vauvan vaatteet olis käteviä aikuisillekki, esim. bodyt, potkarit! hah..hah.. olispa näky, ku tosta saatas uus trendi!

Joo..asiaan..varmasti siis toi body on käytännöllisin niin kauan kun kokoja piisaa: tutalla on suurimmat koot tais olla vielä 90-100cm. ja ovat muutenkin reilun kokoisia..

Marcon äiti
Meillâ poju kohta 1v4kk, bodyt on ja meinaa olla vielâ niin kauan käytössâ kun kokoja löytyy .. Kävin vielä tarkistamassa sivuilta, mutta marimekolta saa ainakin vielä 90 cm bodyja - on nim. itsellâ tark. ostaa niitâ sieltâ Suomesta. Tuossa linkki :

http://www.marimekko.fi/FI/Vaatteet/lapset/lasten15.htm

:flower: =)

matkustaja harmaana
Just kävin 86 senttisiä ostamassa ku tykkään kanssa näin talvisaikaan ettei selkä ole paljaana ja sukkahousujen/kalsareiden kanssa on käteviä! Poika on 1v 1kk, mutta kesällä ja siitä eteenpäin luulen kyllä että siirrytään tohon paitaosastolle!

Meillä tyttö 1v. 7kk ja bodyt vielä käytössä, mutta tosiaan koot alkaa loppuun vielä oon löytänyt muutamia 92cm, mutta kohta tarvis olla 98cm ja niitä en ole löytänyt mistään. Onko joku löytänyt? ja jos on niin mistä??

Yhteistyössä