Kuinka pitkä olet?? PITUUS

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
167cm olen. En ole ylpeä, enkä häpeä. En itse asiassa oikein ymmärrä kysymystä..
Jos olisi pakko olla joko pitempi tai lyhyempi, niin valitsisin lyhyemmän. Mutta erittäin hyvä näin, olen ihan tosi tyytyväinen.

168 cm ja en haluaisi olla ainakaan yhtään pidempi. Näin Suomessa pituuteni on ihan sopiva, mutta ulkomailla monissa maissa olen tuntenut itseni välillä kirahviksi, vaikka en periaatteessa kovin pitkä olekaan suomalaisella mittapuulla. Mutta Thaimaassa tuntui siltä, että olen keskimäääräisen miehen pituinen ja olo oli kieltämättä hieman miehekäs.

161 ja on sekä hyötyä että haittaa. Lisääkin vois olla että ylettäs paremmin. Mies on 185 ja jaksaa kuittailla miulle kun pyydän apua johki korkealla olevan ottamiseen. Jos se sattuu olemaan vieressä enkä jaksa ottaa jakkaraa. Kaupassa usein on ongelma kun ei yllä eikä oo jakkaraakaan näkyvillä.

Viimeksi muokattu:
173 cm. Joskus toivoisin olevani pieni ja siro, joskus taas pidempi. :) Ehkä tämä nykyinen mitta on siis sopiva. Olen pitkäkätinen ja -jalkainen, sekä leveysuunnassa kokoa s, mutta suurin osa s-koon vaatteita on muuten "kääpiöille", joten hihat, helmat ja lahkeet käy lyhyiksi vaikken nyt mitenkään epätavallisen pitkä olekaan.

Yhteistyössä