Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Pari tuntia, vauvalla oli ikää 5vrk
Kävin ale-myynneissä.
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Pari tuntia, vauvalla oli ikää 5vrk
Kävin ale-myynneissä.
:heart: Ihana. Varsinkin jos vauva oli isällään :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Pari tuntia, vauvalla oli ikää 5vrk
Kävin ale-myynneissä.
:heart: Ihana. Varsinkin jos vauva oli isällään :heart: :heart:
Kaikki kolme olivat isällään. Syötin ennen lähtöä, lypsin varmuudeksi pullon täyteen ja ehdin seuraavalle syötölle takas![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Johannina:Kyssäri äideille joka otsikossa jo tulikin: mikä on pisin aika minkä olet ollut vauvastasi erossa? Ilmoita myös vauvasi ikä.
Mulla 45min hammaslääkärissä, vauvan ikä kohta 4kk.
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Pari tuntia, vauvalla oli ikää 5vrk
Kävin ale-myynneissä.
:heart: Ihana. Varsinkin jos vauva oli isällään :heart: :heart:
Kaikki kolme olivat isällään. Syötin ennen lähtöä, lypsin varmuudeksi pullon täyteen ja ehdin seuraavalle syötölle takas![]()
Ihana. Harvoin näkee tuollaista luottamusta isääkin kohtaa varsinkin noin pienen kanssa. Liian harvoin.
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Ihana. Harvoin näkee tuollaista luottamusta isääkin kohtaa varsinkin noin pienen kanssa. Liian harvoin.
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Ihana. Harvoin näkee tuollaista luottamusta isääkin kohtaa varsinkin noin pienen kanssa. Liian harvoin.
Kiitos kauniista sanoista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Pari tuntia, vauvalla oli ikää 5vrk
Kävin ale-myynneissä.
:heart: Ihana. Varsinkin jos vauva oli isällään :heart: :heart:
Kaikki kolme olivat isällään. Syötin ennen lähtöä, lypsin varmuudeksi pullon täyteen ja ehdin seuraavalle syötölle takas![]()
Ihana. Harvoin näkee tuollaista luottamusta isääkin kohtaa varsinkin noin pienen kanssa. Liian harvoin.
Mustkin on surullista että isälle ei muka voisi jättää vauvaa.
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Pari tuntia, vauvalla oli ikää 5vrk
Kävin ale-myynneissä.
:heart: Ihana. Varsinkin jos vauva oli isällään :heart: :heart:
Kaikki kolme olivat isällään. Syötin ennen lähtöä, lypsin varmuudeksi pullon täyteen ja ehdin seuraavalle syötölle takas![]()
Ihana. Harvoin näkee tuollaista luottamusta isääkin kohtaa varsinkin noin pienen kanssa. Liian harvoin.
Mustkin on surullista että isälle ei muka voisi jättää vauvaa.
Ei se aina ole niin yksinkertaista. Minä vasta nykyään uskallan hyvillä mielin jättää ja luotan että isä pärjää. Se muka ei paljoa auta jos vauva ei ole turvassa isällään. Kaikki isät kun eivät ole heti valmiita vastaamaan lapsesta yksin.
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Ei se aina ole niin yksinkertaista. Minä vasta nykyään uskallan hyvillä mielin jättää ja luotan että isä pärjää. Se muka ei paljoa auta jos vauva ei ole turvassa isällään. Kaikki isät kun eivät ole heti valmiita vastaamaan lapsesta yksin.
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Ei se aina ole niin yksinkertaista. Minä vasta nykyään uskallan hyvillä mielin jättää ja luotan että isä pärjää. Se muka ei paljoa auta jos vauva ei ole turvassa isällään. Kaikki isät kun eivät ole heti valmiita vastaamaan lapsesta yksin.