Kuinka pitään vaihdatte vauvojen vaippoja yöaikaan?

  • Viestiketjun aloittaja M
  • Ensimmäinen viesti
M
Mielenkiinnosta tiedustelisin, että kauankos olette vaihtaneet vauvan vaippaa yöaikaan? Siis minkä ikäsiä teän vauvat olleet kun ootta jättäneet moiset öiset touhut pois?
 
meillä vaipan vaihto yöllä jätettiin jo puolen vuoden jälkeen, etenkään jos ei herää muutenkaan yöllä niin turhaan sitä hereille repimään...
mutta yksilöllistä tämäkin!

itse imetin puoleen vuoteen, niin senkin mukaan miltä vaippa vaikutti (jos heräsi yöllä...)
 
Annilia
En oo vaihtanu koskaan, jos ei siis ole kakannut housuun. Meillä sitä on tapahtunut vain tosi harvoin. Itse asiassa jo synnytyslaitoksella sanottiin, ettei vauvan vaippaa tarvitse vaihtaa yöllä, jos ei ole kakannut.
 
mantelisuklaa
Mä en ole joutunut tuolle meidän vuoden vanhalle vaihtamaan kuin tasan kerran kakan takia vaipan yöllä. Silloinkin oli vielä ihan vastasyntynyt. Eli en vaihda tästä eteenpäinkään, jos ei pakko ole ( kakka tai ohivuoto ).
 
äityliininen harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
No mä en oo vaihtanut jos ei ole ollut kakkaa, siis ihan pienestä vauvasta asti näin. Ainoastaan jos vastasyntyneenä oli kakka tullut, niin vaihdoin, muuten annoin olla saman vaipan aamuun asti.
just näin olen toiminu.
näin juuri. Eihän se pissa mittään väkevää oo..
 

Yhteistyössä