Kuinka pienestä määrästä voi tulla krapula?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dorde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dorde

Aktiivinen jäsen
01.04.2007
6 495
0
36
Join perjantaina hissukseen 4 siideriä ja aamulla mitä järkyttävin krapula!!?? Mitä helvettiä, ei mulle tollaisesta määrästä tule yleensä mitään oireita. Olin läheisen hautajaisissa samana päivänä, voiko ne tehdä jotain psykosomaattisia oireita? Vai sekö että mustissa vaatteissa sai hikoilla koko päivän kuumuudessa? Onko muille tulllut itselle pienestä määrästä alkoholia kunnon kanuuna?

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
No musta 4 siideriä ei ole kauheen pieni määrä.. Mä juon useimmiten kaljaa ni ainakin itellä tulis kyl kaamee hedari.

Tuo määrä riippuu ihan omasta alkoholin sietokyvystä. Toiselle se on iso määrä jotkut aloittelee vasta tuolla. Mä join tosi hissukseen, koko ilta meni että sain noi alas, 6 tuntia, johan siinä ajassa alkaa ekat palamaan pois.

mulle tulee... mä huomasin et sappikivileikkauksen jälkeen tää ongelma alkoi.... jos juon yli neljä pulloa niin olisi ihan sama asia jos olisin juonu pöytäviinapullon... kevyesti oksaan päivän aamuyöstä lähtien....

Kylläpä teitä pienestä määrästä krapulattaa.. Ite juon nykysin noin 1-2 kertaa kuukaudes ja sanotaanko, että noin 10 kaljan jälkeen voi pientä krapulaa todeta. Ja ikinä en oo krapulas oksentanu vaikka ois vetäny ilolientä, kuin sieni illan/yön aikana.

Kylläpä teitä pienestä määrästä krapulattaa.. Ite juon nykysin noin 1-2 kertaa kuukaudes ja sanotaanko, että noin 10 kaljan jälkeen voi pientä krapulaa todeta. Ja ikinä en oo krapulas oksentanu vaikka ois vetäny ilolientä, kuin sieni illan/yön aikana.

Juu, miehillä tahtoo olla vähän helpompaa krapulan suhteen. Itselleni riittää tuo 4 siideriä tuomaan pahan olon, ja juuuuu, oksentelen myös vinkkupullon jälkeisenä aamuna. En kyllä juo kuin kolme, neljä kertaa vuodessa.

Yhteistyössä