-
Joskus 4kk:n vanhasta aloin vaihtamaan yöksi erilliset yövaatteet. Nuo alkuajat nukkui lähinnä vain body ja peitto päällä.
ja kuten mä tuola aiemmin mainitsin niin kaikissa perheissä ne ensimääiset kuukaudet ei ole niin helppoja että olisi energiaa stessata tollaisia pikkujuttuja, kun koliikkivauva ei nuku ikinä, vaatii jatkuvaa syliä, ite ei ehdi syödä koko päivänä, hyvä jos vessaan pääsee. niin ei siinä ehkä mitään yöpuku juttuja jaksa miettiä, kun omat unet jää pariin tuntiin/vuorokausi.Alkuperäinen kirjoittaja hyh:niin mutta ne yövaatteet ei ole sama kuin potkupuku jota käytetään päivisin. En jaksa sun kanssa jauhaa asiasta. Mulle on ihan sama mitä sinä puet pennullesi. Heippa.Alkuperäinen kirjoittaja hui:Alkuperäinen kirjoittaja hyh:lue tuolta ylempää vastaus. Sille en voi mitään jos haluat kulkea lökäpöksyissä hompsuisena siitä vaan. Minä tykkään olla farkuissa. Ja ettekö osaa lukea kyse ei ollut vauvan vaatteista vaan minun vaatteista kun kirjoitin farkuista. Opetelkaa lukemaan ensin ja kommentoikaa sitten.Alkuperäinen kirjoittaja Tinttaiita:mä en itekään pidä päivällä kotona tollasia vaatteita vaan kyllä sen on lähinnä jotain lökäpöksy/pyjamahousu ja toppi osastoa. ja vastasyntyneelle en tollasia laittas päälle ollenkaan vaan kyllä se on enemmän sitä potkarityyliäAlkuperäinen kirjoittaja hui:On siinä vauvalla aika erikoiset päivävaatteet kun farkut ja kireä paita =0Alkuperäinen kirjoittaja hyh:vastasyntyneestä. asti. Nukutko itse yötä päivää samoisa vetimissä. Farkut jalkaan ja kireä paita ja nukkumaan?
No EHKÄ pointti olikin siinä,että vauvalla ne vaatteet päivällä ja yöllä on aikalailla samanlaisia,eli ei just mitään farkkuja ja kireitä paitoja...
itselläni on keskosvauva ja erittäin kipeä/ toipilas monta kuukautta ollut ja unet jäi välillä 10t per viikko joten tiedän ehkä valvomisesta jotain. Ja kuites jaksasin "stressata" vauvalle yöpuvun päälle.Alkuperäinen kirjoittaja Tinttaiita:ja kuten mä tuola aiemmin mainitsin niin kaikissa perheissä ne ensimääiset kuukaudet ei ole niin helppoja että olisi energiaa stessata tollaisia pikkujuttuja, kun koliikkivauva ei nuku ikinä, vaatii jatkuvaa syliä, ite ei ehdi syödä koko päivänä, hyvä jos vessaan pääsee. niin ei siinä ehkä mitään yöpuku juttuja jaksa miettiä, kun omat unet jää pariin tuntiin/vuorokausi.Alkuperäinen kirjoittaja hyh:niin mutta ne yövaatteet ei ole sama kuin potkupuku jota käytetään päivisin. En jaksa sun kanssa jauhaa asiasta. Mulle on ihan sama mitä sinä puet pennullesi. Heippa.Alkuperäinen kirjoittaja hui:Alkuperäinen kirjoittaja hyh:lue tuolta ylempää vastaus. Sille en voi mitään jos haluat kulkea lökäpöksyissä hompsuisena siitä vaan. Minä tykkään olla farkuissa. Ja ettekö osaa lukea kyse ei ollut vauvan vaatteista vaan minun vaatteista kun kirjoitin farkuista. Opetelkaa lukemaan ensin ja kommentoikaa sitten.Alkuperäinen kirjoittaja Tinttaiita:mä en itekään pidä päivällä kotona tollasia vaatteita vaan kyllä sen on lähinnä jotain lökäpöksy/pyjamahousu ja toppi osastoa. ja vastasyntyneelle en tollasia laittas päälle ollenkaan vaan kyllä se on enemmän sitä potkarityyliäAlkuperäinen kirjoittaja hui:On siinä vauvalla aika erikoiset päivävaatteet kun farkut ja kireä paita =0Alkuperäinen kirjoittaja hyh:vastasyntyneestä. asti. Nukutko itse yötä päivää samoisa vetimissä. Farkut jalkaan ja kireä paita ja nukkumaan?
No EHKÄ pointti olikin siinä,että vauvalla ne vaatteet päivällä ja yöllä on aikalailla samanlaisia,eli ei just mitään farkkuja ja kireitä paitoja...
umpinaisissa meillä esikoinen muutneki vauvan paljon oli, siis päivisinkin. sukat jotenki hankalata ihan pienellä vauvalla. eivät pysy jalassa ja puristivat meidän vähän pulleaa vauvaa joka nyt siis hoikka 2,5v tyttö ja mielellään nukkuu sukat jalassa. mäki nukun joskus jos oikein kylmä onAlkuperäinen kirjoittaja harmaa:Onks teillä niis yökkäreis sukkaosa kiinni vai laitattako vauvalle sukat jalkaan jos on auki anteeks tyhmyyteni mut mä en itte pystyis nukkua sukat jalas... mut ei kai vauva tarkene varpaat paljaana.....
Alkuperäinen kirjoittaja hyh:niin mutta ne yövaatteet ei ole sama kuin potkupuku jota käytetään päivisin. En jaksa sun kanssa jauhaa asiasta. Mulle on ihan sama mitä sinä puet pennullesi. Heippa.Alkuperäinen kirjoittaja hui:Alkuperäinen kirjoittaja hyh:lue tuolta ylempää vastaus. Sille en voi mitään jos haluat kulkea lökäpöksyissä hompsuisena siitä vaan. Minä tykkään olla farkuissa. Ja ettekö osaa lukea kyse ei ollut vauvan vaatteista vaan minun vaatteista kun kirjoitin farkuista. Opetelkaa lukemaan ensin ja kommentoikaa sitten.Alkuperäinen kirjoittaja Tinttaiita:mä en itekään pidä päivällä kotona tollasia vaatteita vaan kyllä sen on lähinnä jotain lökäpöksy/pyjamahousu ja toppi osastoa. ja vastasyntyneelle en tollasia laittas päälle ollenkaan vaan kyllä se on enemmän sitä potkarityyliäAlkuperäinen kirjoittaja hui:On siinä vauvalla aika erikoiset päivävaatteet kun farkut ja kireä paita =0Alkuperäinen kirjoittaja hyh:vastasyntyneestä. asti. Nukutko itse yötä päivää samoisa vetimissä. Farkut jalkaan ja kireä paita ja nukkumaan?
no valitettavasti minä en ole täydellinen. voi tätä syntymässä olevaan lapsiparkaa jos joskus joutuu nukkumaan samoissa vaatteissa jotka on päivällä ollut päällä..Alkuperäinen kirjoittaja hyh:itselläni on keskosvauva ja erittäin kipeä/ toipilas monta kuukautta ollut ja unet jäi välillä 10t per viikko joten tiedän ehkä valvomisesta jotain. Ja kuites jaksasin "stressata" vauvalle yöpuvun päälle.Alkuperäinen kirjoittaja Tinttaiita:ja kuten mä tuola aiemmin mainitsin niin kaikissa perheissä ne ensimääiset kuukaudet ei ole niin helppoja että olisi energiaa stessata tollaisia pikkujuttuja, kun koliikkivauva ei nuku ikinä, vaatii jatkuvaa syliä, ite ei ehdi syödä koko päivänä, hyvä jos vessaan pääsee. niin ei siinä ehkä mitään yöpuku juttuja jaksa miettiä, kun omat unet jää pariin tuntiin/vuorokausi.Alkuperäinen kirjoittaja hyh:niin mutta ne yövaatteet ei ole sama kuin potkupuku jota käytetään päivisin. En jaksa sun kanssa jauhaa asiasta. Mulle on ihan sama mitä sinä puet pennullesi. Heippa.Alkuperäinen kirjoittaja hui:Alkuperäinen kirjoittaja hyh:lue tuolta ylempää vastaus. Sille en voi mitään jos haluat kulkea lökäpöksyissä hompsuisena siitä vaan. Minä tykkään olla farkuissa. Ja ettekö osaa lukea kyse ei ollut vauvan vaatteista vaan minun vaatteista kun kirjoitin farkuista. Opetelkaa lukemaan ensin ja kommentoikaa sitten.Alkuperäinen kirjoittaja Tinttaiita:mä en itekään pidä päivällä kotona tollasia vaatteita vaan kyllä sen on lähinnä jotain lökäpöksy/pyjamahousu ja toppi osastoa. ja vastasyntyneelle en tollasia laittas päälle ollenkaan vaan kyllä se on enemmän sitä potkarityyliäAlkuperäinen kirjoittaja hui:On siinä vauvalla aika erikoiset päivävaatteet kun farkut ja kireä paita =0Alkuperäinen kirjoittaja hyh:vastasyntyneestä. asti. Nukutko itse yötä päivää samoisa vetimissä. Farkut jalkaan ja kireä paita ja nukkumaan?
Älä sinä tule selittelemään mitä minun pitää jaksaa stressata.