Pidätkö vauvaasi kireissä paidoissa ja puristavissa farkuissa?! Hyi sinua.Alkuperäinen kirjoittaja hyh:vastasyntyneestä. asti. Nukutko itse yötä päivää samoisa vetimissä. Farkut jalkaan ja kireä paita ja nukkumaan?
joo, eniten ehkä sen takia että kaikin tavoin olen aina lapsille yrittänyt vinkata että koska on yö ja koska on päivä. Aika hyvin ovat sen tajunneetkin... =)Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:Oletteko vastasyntyneestä asti vaihtaneet pyjaman illalla?
On siinä vauvalla aika erikoiset päivävaatteet kun farkut ja kireä paita =0Alkuperäinen kirjoittaja hyh:vastasyntyneestä. asti. Nukutko itse yötä päivää samoisa vetimissä. Farkut jalkaan ja kireä paita ja nukkumaan?
ei tietenkään oletko tyhmä? Minä käytän päivisin usein farkkuja ja paitaa ei tulisi mieleenkään mennä samoilla vaatteilla nukkumaan. Ja jos vauvalla ollut päivän päällä potkupuku ja paita niin en todellakaan laita samoissa vermeissä nukkumaan häntä. Ymmärrätkö vai pitääkö rautalangasta vääntää?Alkuperäinen kirjoittaja hui:On siinä vauvalla aika erikoiset päivävaatteet kun farkut ja kireä paita =0Alkuperäinen kirjoittaja hyh:vastasyntyneestä. asti. Nukutko itse yötä päivää samoisa vetimissä. Farkut jalkaan ja kireä paita ja nukkumaan?
mä en itekään pidä päivällä kotona tollasia vaatteita vaan kyllä sen on lähinnä jotain lökäpöksy/pyjamahousu ja toppi osastoa. ja vastasyntyneelle en tollasia laittas päälle ollenkaan vaan kyllä se on enemmän sitä potkarityyliäAlkuperäinen kirjoittaja hui:On siinä vauvalla aika erikoiset päivävaatteet kun farkut ja kireä paita =0Alkuperäinen kirjoittaja hyh:vastasyntyneestä. asti. Nukutko itse yötä päivää samoisa vetimissä. Farkut jalkaan ja kireä paita ja nukkumaan?
Olihan farkut merkkihousut? Ja paita kevään muotia? Se on tärkeää vauvalle! Mua harmittaa kun vauvoille ei myydä alusvaate liikkeissä yökkäreitä vaan täytyy tyytyä usein vauvanvaateliikkeiden puuvillaisiin asuihin.Alkuperäinen kirjoittaja hyh:ei tietenkään oletko tyhmä? Minä käytän päivisin usein farkkuja ja paitaa ei tulisi mieleenkään mennä samoilla vaatteilla nukkumaan. Ja jos vauvalla ollut päivän päällä potkupuku ja paita niin en todellakaan laita samoissa vermeissä nukkumaan häntä. Ymmärrätkö vai pitääkö rautalangasta vääntää?Alkuperäinen kirjoittaja hui:On siinä vauvalla aika erikoiset päivävaatteet kun farkut ja kireä paita =0Alkuperäinen kirjoittaja hyh:vastasyntyneestä. asti. Nukutko itse yötä päivää samoisa vetimissä. Farkut jalkaan ja kireä paita ja nukkumaan?
lue tuolta ylempää vastaus. Sille en voi mitään jos haluat kulkea lökäpöksyissä hompsuisena siitä vaan. Minä tykkään olla farkuissa. Ja ettekö osaa lukea kyse ei ollut vauvan vaatteista vaan minun vaatteista kun kirjoitin farkuista. Opetelkaa lukemaan ensin ja kommentoikaa sitten.Alkuperäinen kirjoittaja Tinttaiita:mä en itekään pidä päivällä kotona tollasia vaatteita vaan kyllä sen on lähinnä jotain lökäpöksy/pyjamahousu ja toppi osastoa. ja vastasyntyneelle en tollasia laittas päälle ollenkaan vaan kyllä se on enemmän sitä potkarityyliäAlkuperäinen kirjoittaja hui:On siinä vauvalla aika erikoiset päivävaatteet kun farkut ja kireä paita =0Alkuperäinen kirjoittaja hyh:vastasyntyneestä. asti. Nukutko itse yötä päivää samoisa vetimissä. Farkut jalkaan ja kireä paita ja nukkumaan?
Alkuperäinen kirjoittaja hyh:lue tuolta ylempää vastaus. Sille en voi mitään jos haluat kulkea lökäpöksyissä hompsuisena siitä vaan. Minä tykkään olla farkuissa. Ja ettekö osaa lukea kyse ei ollut vauvan vaatteista vaan minun vaatteista kun kirjoitin farkuista. Opetelkaa lukemaan ensin ja kommentoikaa sitten.Alkuperäinen kirjoittaja Tinttaiita:mä en itekään pidä päivällä kotona tollasia vaatteita vaan kyllä sen on lähinnä jotain lökäpöksy/pyjamahousu ja toppi osastoa. ja vastasyntyneelle en tollasia laittas päälle ollenkaan vaan kyllä se on enemmän sitä potkarityyliäAlkuperäinen kirjoittaja hui:On siinä vauvalla aika erikoiset päivävaatteet kun farkut ja kireä paita =0Alkuperäinen kirjoittaja hyh:vastasyntyneestä. asti. Nukutko itse yötä päivää samoisa vetimissä. Farkut jalkaan ja kireä paita ja nukkumaan?
no sehän se pointti oli =)Alkuperäinen kirjoittaja hui:Alkuperäinen kirjoittaja hyh:lue tuolta ylempää vastaus. Sille en voi mitään jos haluat kulkea lökäpöksyissä hompsuisena siitä vaan. Minä tykkään olla farkuissa. Ja ettekö osaa lukea kyse ei ollut vauvan vaatteista vaan minun vaatteista kun kirjoitin farkuista. Opetelkaa lukemaan ensin ja kommentoikaa sitten.Alkuperäinen kirjoittaja Tinttaiita:mä en itekään pidä päivällä kotona tollasia vaatteita vaan kyllä sen on lähinnä jotain lökäpöksy/pyjamahousu ja toppi osastoa. ja vastasyntyneelle en tollasia laittas päälle ollenkaan vaan kyllä se on enemmän sitä potkarityyliäAlkuperäinen kirjoittaja hui:On siinä vauvalla aika erikoiset päivävaatteet kun farkut ja kireä paita =0Alkuperäinen kirjoittaja hyh:vastasyntyneestä. asti. Nukutko itse yötä päivää samoisa vetimissä. Farkut jalkaan ja kireä paita ja nukkumaan?
No EHKÄ pointti olikin siinä,että vauvalla ne vaatteet päivällä ja yöllä on aikalailla samanlaisia,eli ei just mitään farkkuja ja kireitä paitoja...
niin mutta ne yövaatteet ei ole sama kuin potkupuku jota käytetään päivisin. En jaksa sun kanssa jauhaa asiasta. Mulle on ihan sama mitä sinä puet pennullesi. Heippa.Alkuperäinen kirjoittaja hui:Alkuperäinen kirjoittaja hyh:lue tuolta ylempää vastaus. Sille en voi mitään jos haluat kulkea lökäpöksyissä hompsuisena siitä vaan. Minä tykkään olla farkuissa. Ja ettekö osaa lukea kyse ei ollut vauvan vaatteista vaan minun vaatteista kun kirjoitin farkuista. Opetelkaa lukemaan ensin ja kommentoikaa sitten.Alkuperäinen kirjoittaja Tinttaiita:mä en itekään pidä päivällä kotona tollasia vaatteita vaan kyllä sen on lähinnä jotain lökäpöksy/pyjamahousu ja toppi osastoa. ja vastasyntyneelle en tollasia laittas päälle ollenkaan vaan kyllä se on enemmän sitä potkarityyliäAlkuperäinen kirjoittaja hui:On siinä vauvalla aika erikoiset päivävaatteet kun farkut ja kireä paita =0Alkuperäinen kirjoittaja hyh:vastasyntyneestä. asti. Nukutko itse yötä päivää samoisa vetimissä. Farkut jalkaan ja kireä paita ja nukkumaan?
No EHKÄ pointti olikin siinä,että vauvalla ne vaatteet päivällä ja yöllä on aikalailla samanlaisia,eli ei just mitään farkkuja ja kireitä paitoja...