Kuinka pian teillä alkanut synnytys kun kohdunkanavaa ollut jäljellä 1cm?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joko kohta?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joko kohta?

Vieras
Kävin juuri lääkärillä ja kohdunkanavaa on jäljellä 1cm. Kohdunsuu on 2cm auki ja vauvan pää tuntuu alakautta. (Olen jälleensynnyttäjä)

Kertokaahan kuinka pian teillä on lähtö laitokselle tullut kun tilanne on ollut tämmöinen?

minä olin sormelle auki,1cm kanavaa jäljellä kuulema vikassa lääkärineuvolassa (millläs viikoilla se lie,joskus rv36?) oli laskeutunut ja kiinnittynyt ja lääkäri ennusti,että syntyy ennen laskettua..rv41+0 syntyi tyttö vasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minä olin sormelle auki,1cm kanavaa jäljellä kuulema vikassa lääkärineuvolassa (millläs viikoilla se lie,joskus rv36?) oli laskeutunut ja kiinnittynyt ja lääkäri ennusti,että syntyy ennen laskettua..rv41+0 syntyi tyttö vasta.

niin ja oli toinen lapsi..

Mä olin aika kauan 3-4cm auki ja 1cm oli kaulaa jäljellä kolmannesta. Käynnistettiin sitten lopulta. Eli se aina vähän riippuu...Ensimmäisestä olin sentin auki ja ilman kohdunkaulaa ja syntyi alle viikossa tuosta havainnosta.

Kyllä siinä vielä muutama kuukausi meni, oli aika ajoissa kohdunsuukin jo auki osittain ja yli lasketun ajan meni 2vko...

Nii että ei noista voi mitenkään ennustaa sitä kauanko menee synnytyksen alkuun, sori.

Yhteistyössä