Kuinka pian "tärppäsi"?

esikoinen tärppäs kolmannesta kierrosta ja tämän hetkinen masuasukki heti ekalla yrityksellä! Eli meikäläisen ei tarvitse ottaa kuin housut pois niin oon raskaana. :D Minulla on siis vielä PCO, joten raskautumisen pitäisi olla vaikeaa ilman hoitoja.

Pillereiden lopettamisen jälkeen kahdet 28 kp:n kuukautiset kerkesivät tulla ennen plussaa. Varsin spontaanisti tapahtui, mökötettiin oviksen ohi, ettei sitä yritystä sitten kauheasti ehtinyt tulla. Mutta näymmä se munasolu tarvii vain yhden itsepäisen siittiön kaverikseen. :whistle:

Ensimmäinen lapsi oli ns. "vahinko" :ashamed: Tuli vaikka pillerit käytössä. Toinen lapsi(nyt rv 32+1) sai alkunsa ensimmäisestä kerrasta ilman ehkäisyä.Lisäänpä vielä että esikoisen syntymän jälkeen ei ollut kuin 2 kuukautiset, ja kierto hyvin epäsäännöllinen.

esikoisen kanssa yritettiin 7 kk ja tämä toinen tuli oikeastaan samantien.oltiin käytetty vuoden verran ehkäisynä keskeytettyä yhdyntää ja "varmoja päiviä"..hyvin toimi meillä.sitten kun ei ehkäisty ja oli ovis lähellä niin toisella kerralla tärppäs.

Rengas jätettiin pois joulukuussa -06 ja maaliskuussa -07 tärppäs.. Ihan ilman mitään päivien laskemisia.. Niin epämääräisiä kiertojen pituuksia ollut että ei ollut hajuakaan minä päivänä ovulaatio olisi.. Nyt siis viikkoja 18+4.. :heart:

Ensimmäinen plussa vajaan 2 vuoden yrittämisen jälkeen inseminaation avulla - meni kesken. Toinen plussa parin kk päästä tuosta ja nyt rv 39+1 menossa.. Eli kaikkinensa kestävään plussaan noin kaksi vuotta.

Noh, miehen kanssa ajateltiin että kyllähän tässä nyt vähän ajan päästä vois alkaa yrittelemään... Sitten jäi 2 pilleriä pois kun resepti vanhentui, niin siitähän se nalli napsahti. :D Eli periaatteessa ensimmäisestä kierrosta, vaikka ei vielä ihan tarkoitus ollutkaan... Yhtä rakas silti. :heart:

Ensimmäisestä kierrosta tärppäsi, kun vain sai luvan tulla. Itse olin ihan varma, että ainakin pari kolme kuukautta menee, mutta mies oli alusta asti varma että jos puuhastellaan ilman ehkäisyä niin vauva tulee. Oli oikeassa =) Nyt rv 15 menossa

Meillä 3 kk ilman ehkäisyä, mutta heti kun ostin ovulaatiotestejä ja bongasin ovulaation - heti tärppäsi :) Tuntuu itseni ja mieheni vuoksi tietysti hyvältä, kun sujui näin hyvin mutta samalla on paha mieli mm. muutaman ystäväni vuoksi, he kun ovat yrittäneet monta vuotta, eikä lasta kuulu....

SuTi rv 18+0

Täällä kerkesin syödä pillereitä viisi vuotta,poisjätön jälkeen kesti 2v 10kk et tärppäsi ja sekin siis vasta hedelmöityshoidoilla!!! että näinkin pitkiin kantamiin voi tärppääminen toisilla mennä.....

Terv.Rouva Mamma rv 17+0

Yhteistyössä