kuinka pian syöpä vie?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orion-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Orion-

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
21 085
4
38
En tiedä mikä syöpä kyseessä ko. henkilöllä, mutta ainaki hällä on ollu eturauhassyöpä joskus... Kovasti on laihtunu kesän aikana ja nyt syksyllä, ihan kuihtunu suorastaan, ja nyt syksyllä se löydettiin. Vanha ihminen kyseessä, jotain vajaa 90v. Diabeteski todettiin vasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Roskishaamu:
Ystäväni sairasti 7 vuotta, välillä saatiin pois, mutta aina tuli uudestaan :(

Mun serkku sairasti 5 vuotta, kunnes ei voitu enää mitään. Oli niin pahoin levinnyt.

Se riippuu monesta jo mainitusta asiasta koska tauti vie vai viekö se ollenkaan. Vanhemmilla ihmisillä taitaa olla huonommat mahdollisuudet selvitä. Hoidot kun voivat olla todella rankat ne vievät voimat aivan täysin nuoremmiltakin ihmisiltä.

Harry Pottereissa alunperin rehtoria näytellyt Richard Harris kuoli Hodgkinin tautiin 72-vuotiaana. Mä olen selvinnyt samaisesta syövästä kaksi kertaa.

Vatsasyöpä tappoi naapurin viikossa. Viikko siitä, ku syöpä löydettiin, ihminen kuoli. Tuttava taisteli keuhkosyöpää vastaan 7kk. Hurjan moni on kuitenkin selvinnyt syövästä ja elää nyt terveenä.

Käsittääkseni ko. henkilölle ei tehdä enää muuta kuin annetaan kipulääkettä. Ainaki semmosen kuvan sain hänen puheistaan, ettei hän muuta haluakaan.
Ja tosiaan hän on jo pitkään laihtunu ja on ite tienny ennen diagnoosiaki että joku sielä myllää, kun on voimat lähteny.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaus:
Vanhuksille ei aloiteta hoitoja koska ovat liian rankkoja ja menehtyisivät niihin.

Ei pitänyt paikkaansa ainakaan 6 vuotta sitten.
Mun 92v isoäitiä hoidettiin normaalisti, tehtiin leikkauskin.
Ikävä kyllä pesäkkeitä löyty lisää pahemmista paikoista joten menoahan se sit kumminkin oli.

meni vajaa 6kk haimasyöpään meni.. sekin löydettiin toisen leikkauksen yhteydessä..

hoitoja yritettiin mikään ei auttanut..

ikävä vierläkin varsinkin kun kuopus on kuin ilmetty ukkinsa .

Yhteistyössä