Kuinka pian synnytys lähellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sofia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sofia

Vieras
Odotan toista lasta rv 34+2 ja jouduin viime viikolla vuodelepoon supistusten takia. Onnekksi supstukset saatiin loppumaan ja pääsin kotiin lepäilee. Nyt pe kontrollikäynnillä lääkäri totesi että paikat on alkaneet kypsyy, kohdunkaulaa oli enää 1cm ja 2.5 cm paikat auki. Lääkäri sanoi ettei enää tehdä mitään, että varautua siihen et seuraaavaksi tuun synnyttää. Eilen supisteli taas, mutta tänään ei. Esikoinen syntyi rv36 ja näyttää et tämä tulee kans kovastilkki aikaisemmin. Onko kenelläkään tietoa et kuinka kauan tässä on aikaa synnytykseen?

Alkuperäinen kirjoittaja sofia:
Odotan toista lasta rv 34+2 ja jouduin viime viikolla vuodelepoon supistusten takia. Onnekksi supstukset saatiin loppumaan ja pääsin kotiin lepäilee. Nyt pe kontrollikäynnillä lääkäri totesi että paikat on alkaneet kypsyy, kohdunkaulaa oli enää 1cm ja 2.5 cm paikat auki. Lääkäri sanoi ettei enää tehdä mitään, että varautua siihen et seuraaavaksi tuun synnyttää. Eilen supisteli taas, mutta tänään ei. Esikoinen syntyi rv36 ja näyttää et tämä tulee kans kovastilkki aikaisemmin. Onko kenelläkään tietoa et kuinka kauan tässä on aikaa synnytykseen?

ANTEEKSI TULI TUPLANA

no mulla meni laskettuun aikaan saakka, vaikka 34 viikolla laitettiin lepoon.
37 viikosta elin ihan normaali elämää vaikka supistelikin. Se on niin henkilökohtaista.

Voi tulla nopeestikkin mutta voi myös mennä yliajalle (auttopa kauheesti...) Kaverilla kävin niin että ensin esteltiin kun meinas tulla liian aikaisin ja loppujen lopuksi syntyi vasta melkein pari viikkoa yli lasketun ajan :)

mulla oli tuo sama tilanne samoilla viikoilla, lapsi syntyi kuitenkin viikolla 39+6. sulla kuitenkin on tuo aikaisenpi tullut aikaisin niin vois kuvitella et tämäkin...mulla syntyi esikoinen rv 37+4

Kyllä voi hyvin mennä ainakin siihen mihin esikoinenkin tai sitten voi syntyä ensi yönä :xmas: Ei kohdunsuun tilanteesta välttämättä osaa sanoa, se voi edetä nopeasikkin tai sitten ei. Onneksi viikkoja kuitenkin jo ton verran, että ei suurempaa hätää enää sen puoleen, onnea matkaan!

Toivon todellakin et päästäis yli keskosrajan ja vaikka mielellään loppuun. Mulla on maha laskeutunu jo tosi alas, mut vauvan pää ei ollu vielä asettunu synnytys kanavaan.

Yhteistyössä