Kuinka pian synnytyksen jälkeen saunaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itsellä yli neljä viikkoa synnytyksestä ja tikkejä ei edes tullu. Nyt ois jälkivuotoki loppunu. Omaa saunaa ei ole, mut aattelin anoppilaan lähteä löylyttelemään, kun mieli tekis kovasti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Itsellä yli neljä viikkoa synnytyksestä ja tikkejä ei edes tullu. Nyt ois jälkivuotoki loppunu. Omaa saunaa ei ole, mut aattelin anoppilaan lähteä löylyttelemään, kun mieli tekis kovasti.
No lähde ihmeessä, mutta ota oma pefletti mukaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:
Ei saisi mennä kun jälkitarkastuksen jälkeen.
Kannattaa kysyä neuvolasta.

Kuka näin väittää??? Missään ei oo lukenu eikä tätä sanottu ja tää on jo toinen joka näin väittää tän viikonlopun aikana täällä.

itsellä nyt kuukausi synnytyksestä ja menin saunaan 3 viikon jälkeen. Ja huom! yleiseen saunaan ja iik, apua, ilman peflettiä!! :D
Olisin mennyt aiemminkin saunaan, mutta meillä ei tosiaan ole omaa saunaa ja ei sitten tullut mentyä.

Sairaalan kirjallisissa ohjeissa luki että saunaan oman voinnin mukaan. Ei mitään lässytystä jälkivuodosta eikä omista saunoista :)

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
itsellä nyt kuukausi synnytyksestä ja menin saunaan 3 viikon jälkeen. Ja huom! yleiseen saunaan ja iik, apua, ilman peflettiä!! :D
Olisin mennyt aiemminkin saunaan, mutta meillä ei tosiaan ole omaa saunaa ja ei sitten tullut mentyä.

Sairaalan kirjallisissa ohjeissa luki että saunaan oman voinnin mukaan. Ei mitään lässytystä jälkivuodosta eikä omista saunoista :)

Mä kävin sentään meidän omassa puhtaassa saunassa :whistle:
Koira istui mun sylissä paskasine tassuineen :laugh:

Mä menin kans ihan samana päivänä ku pääsin kotii, ja oli niin ihanaa tuntu et puhdistu oikein kunnol niistä sairaalan pölyistä. Kätilöltä kysyin sitä niin sano kans et puhdas peffan alunen ja sinne vaan ei ny mitää järkkyi löylyi mut kyl mä otin ja kaikki ihan hyvin =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kuka näin väittää??? Missään ei oo lukenu eikä tätä sanottu ja tää on jo toinen joka näin väittää tän viikonlopun aikana täällä.

Sori, ..mulla on kaksi lapsista leikattu joten SIINÄ tapauksessa ei ole suotavaa mennä löylyihin kun on kotia päästy... vaikka en toki tiedä tätäkään vierasta paremmin.
Onhan se kauhiaa kun nyt on jo toisen kerran näin väitetty..ihan kauheeta :kieh:

Joten ap,antaa mennä vaan

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sori, ..mulla on kaksi lapsista leikattu joten SIINÄ tapauksessa ei ole suotavaa mennä löylyihin kun on kotia päästy... vaikka en toki tiedä tätäkään vierasta paremmin.
Onhan se kauhiaa kun nyt on jo toisen kerran näin väitetty..ihan kauheeta :kieh:

Joten ap,antaa mennä vaan

Sektiosta sen jo ymmärtää, tavallisesta synnytyksestä pääsee kyllä jos itte tuntee olevansa kunnossa.

Yhteistyössä