Kuinka pian synnäriltä voi päästä kotiin?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja as if:
6h tunnin päästä vauvan syntymästä.

Mä kyllä oon aina mielelläni ollut siellä vähintään sen pari päivää...
Koskeeko tuo kaikkia synnäreitä vai onko eroja eri paikoissa?

En mä sentää muutaman tunnin päästä halua kotiin, mutta en haluais kyllä 3 vuorokautta siellä olla. Vuorokausi, pari riittäis, mikäli kaikki sujuu hyvin.

kukkanen
joissain paikoissa ainakin on se et pvoi päästä jo ihan muutaman tunnin päästä, joku hieno sanakin sille oli. vissiin vain pitää sitten mennä lasta kolmantena päivänä lastenlääkärille näyttämään.

vieras
No mä synnytin La iltana klo 20 ja kotiin PITI päästä maanantaina päivällä, mut narahdettiin verikokeista ja kotiinpääsy siirtyi. Mut siis idea oli et se 2vrk lääkärintarkastus olis tehty ma iltapäivänä ja sit kotiin. Toisin kävi, ei kannata liiaksi suunnitella.

=)
Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Haikaranpesässä pitää olla 2vrk. Olin uudelleensynnyttäjä.
1 yö on uudelleensynnyttäjillä
Outoa. Mä olin siellä 2,5kk sitten ja kaikki meni hyvin ja piti olla 2 vrk. Pyysin jopa 2 kertaa päästä aiemmin pois. Koska kaikki oli hyvin ja ei edes tikkejä mulla tms.
hassua, olin ekan kanssa 2 yötä, tokan kanssa sanoivat nyt että 1 yö ja sitten kotiin..

Vauva synty klo 20.21 ja kotiin lähdin seuraavana aamuna vauvan kanssa heti kun lääkäri oli tarkistanut meidät molemmat..Muutaman päivän päästä piti käyttää vauva tarkastuksessa sairaalassa..muuta ehtoa ei ollu. Näin siis mikkelissä

vieras
me lähettiin ennen kun vauva oli 2vrk vanha. muutaman päivän päähän saatiin aika sairaalaan. piti käydä näyttäytymässä. tällä oli niin esikoista ikävä että halusi kotiin

Alkuperäinen kirjoittaja =):
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Haikaranpesässä pitää olla 2vrk. Olin uudelleensynnyttäjä.
1 yö on uudelleensynnyttäjillä
Outoa. Mä olin siellä 2,5kk sitten ja kaikki meni hyvin ja piti olla 2 vrk. Pyysin jopa 2 kertaa päästä aiemmin pois. Koska kaikki oli hyvin ja ei edes tikkejä mulla tms.
hassua, olin ekan kanssa 2 yötä, tokan kanssa sanoivat nyt että 1 yö ja sitten kotiin..
Oliskohan ollut niin sittenkin että muistan osittain väärin. Piti olla joko 2vrk tai sitten käydä näyttämässä myöhemmin vauvaa siellä sairaalassa ja en halunnut palata silti sinne sellaisen takia. Saattoi olla niin...

Yhteistyössä