ap
Jos on uudelleensynnyttäjä ja synnytys ym. sujuu normaalisti. Onko pakko olla niin kauan että vauva on 3vrk vanha?
Koskeeko tuo kaikkia synnäreitä vai onko eroja eri paikoissa?Alkuperäinen kirjoittaja as if:6h tunnin päästä vauvan syntymästä.
Mä kyllä oon aina mielelläni ollut siellä vähintään sen pari päivää...
1 yö on uudelleensynnyttäjilläAlkuperäinen kirjoittaja mun muru:Haikaranpesässä pitää olla 2vrk. Olin uudelleensynnyttäjä.
Outoa. Mä olin siellä 2,5kk sitten ja kaikki meni hyvin ja piti olla 2 vrk. Pyysin jopa 2 kertaa päästä aiemmin pois. Koska kaikki oli hyvin ja ei edes tikkejä mulla tms.Alkuperäinen kirjoittaja juu:1 yö on uudelleensynnyttäjilläAlkuperäinen kirjoittaja mun muru:Haikaranpesässä pitää olla 2vrk. Olin uudelleensynnyttäjä.
hassua, olin ekan kanssa 2 yötä, tokan kanssa sanoivat nyt että 1 yö ja sitten kotiin..Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:Outoa. Mä olin siellä 2,5kk sitten ja kaikki meni hyvin ja piti olla 2 vrk. Pyysin jopa 2 kertaa päästä aiemmin pois. Koska kaikki oli hyvin ja ei edes tikkejä mulla tms.Alkuperäinen kirjoittaja juu:1 yö on uudelleensynnyttäjilläAlkuperäinen kirjoittaja mun muru:Haikaranpesässä pitää olla 2vrk. Olin uudelleensynnyttäjä.
Oliskohan ollut niin sittenkin että muistan osittain väärin. Piti olla joko 2vrk tai sitten käydä näyttämässä myöhemmin vauvaa siellä sairaalassa ja en halunnut palata silti sinne sellaisen takia. Saattoi olla niin...Alkuperäinen kirjoittaja =):hassua, olin ekan kanssa 2 yötä, tokan kanssa sanoivat nyt että 1 yö ja sitten kotiin..Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:Outoa. Mä olin siellä 2,5kk sitten ja kaikki meni hyvin ja piti olla 2 vrk. Pyysin jopa 2 kertaa päästä aiemmin pois. Koska kaikki oli hyvin ja ei edes tikkejä mulla tms.Alkuperäinen kirjoittaja juu:1 yö on uudelleensynnyttäjilläAlkuperäinen kirjoittaja mun muru:Haikaranpesässä pitää olla 2vrk. Olin uudelleensynnyttäjä.