H
huhuhu
Vieras
Siis meillä tilanne että meille tuli kämppään remonttia meistä riippumattomasta syystä. Se kesti 3 viikkoa ja haittasi päivittäistä elämäämme melko paljon. Vuokrantaja(kaupunki) lupasi alennusta vuokrasta remontin ajalta. No, remontista on kulunut jo kaks kuukautta eikä alennusta (taikka siis palautusta sen ajan vuokrasta) vieläkään ole saatu. Olen neljästi ottanu asiasta yhteyttä isännöitsijään. Viimeksi otin yhteyttä isännöitsijän esimieheen jonka jälkeen isännöitsijä kysyi sähköpostilla meidän tilinumeroa että raha voitaisiin palauttaa. Laitoin tilinumeron hänelle, nyt on kulunut melkein 2 viikkoa eikä rahoja vieläkään ole palautettu.
Kauanko vielä ootan, onko kaupungin asunnoissa jotain byrokratian rattaita minkä takia tässä menee näin kauan vai onko kyse jostain muusta?? Osaako kukaan sanoa, onko kellään kokemusta??En millään viittis enää vinkua ja kerjätä niitä rahoja, mutta en myöskään kyllä halua jäädä ilman sitä palautusta joka on meille luvattu. Mitä te tekisitte mun tilanteessani???
Kauanko vielä ootan, onko kaupungin asunnoissa jotain byrokratian rattaita minkä takia tässä menee näin kauan vai onko kyse jostain muusta?? Osaako kukaan sanoa, onko kellään kokemusta??En millään viittis enää vinkua ja kerjätä niitä rahoja, mutta en myöskään kyllä halua jäädä ilman sitä palautusta joka on meille luvattu. Mitä te tekisitte mun tilanteessani???