Kuinka pian raskauden oireita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kummastuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kummastuttaa

Vieras
Kuinka pian mahdollisesti raskaaksitulosta oireei voivat alkaa? Olemme muutaman viikon yrittäneet ja nyt on kolmatta päivää pahoinvointia. Kahdella aikaisemmalla pahoinvointi on ollut aika selkeä merkki raskaudesta mutta en muista että näin pian. Voiko oireet tosiaan alkaa näin nopeasti???

Hei ap!

Mulla tuli plussa vajaa neljä viikkoa edellisistä kuukautisista. Aika selkeäksi raskausoireeksi voisin luokitella omalla kohdallani rintojen turvotuksen, mielialan heittelyn (itkuherkkyys) sekä kuvotusta pari päivää ennen normaalia menkkojen alkamisajankohtaa. Tein siis testin jo neljä päivää ennen kuin menkkojen olis pitäny alkaa, koska oireet puhuivat niin vahvasti puolestaan ja niinpä testikin antoi pos.tuloksen.

Oletko jo omalla kohdallasi testannut?

Peukutukset yritykseen!

Käsittääkseni oireita voi alkaa tulemaan aikasintaan sitten, kun hedelmöittynyt munasolu on kiinnittynyt. Eli oireita ei voi tulla esim. heti pari päivää oviksen jälkeen. Pahoinvointi alkaa useimmiten vasta raskausviikosta 6 eteenpäin.

Moikka
mulla alkoi raskausoireet, eli pahoinvointi oikeestaan heti. Jo noin viikkoa ennen kuin teinr askaustestin, tiesin että olen raskaana. Ja siitä sitten jatkui vkolle 16. Että, kyllä niitä voi tulla hetikin.

Moikka
mulla alkoi raskausoireet, eli pahoinvointi oikeestaan heti. Jo noin viikkoa ennen kuin teinr askaustestin, tiesin että olen raskaana. Ja siitä sitten jatkui vkolle 16. Että, kyllä niitä voi tulla hetikin.

Yhteistyössä