Kuinka pian petihommiin sektion jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="...";28513606]Mikä ihme siinä on että ihmisillä on niin kiire panemaan? Juuri on lapsi saatu eli tarkoitus on täytetty, ja ei muuta kuin ensimmäinen ajatus: KOSKA SAA PANNA??[/QUOTE]

Tuon takia et tule ikinä ymmärtämäänkään.

• Tykkää
Reactions: tiiru ja fortunate
[QUOTE="...";28513606]Mikä ihme siinä on että ihmisillä on niin kiire panemaan? Juuri on lapsi saatu eli tarkoitus on täytetty, ja ei muuta kuin ensimmäinen ajatus: KOSKA SAA PANNA??[/QUOTE]

Juuri on lapsi saatu eli tarkoitus on täytetty

mulla on kyllä seksillä jokin ihan muu tarkoitus! sellanen mitä kutsutaan nautinnoksi!

no mulle on tehty kolme sektiota eikä kertaakaan ole odoteltu sinne jälkitarkastukseen saakka, sitten kun haava ei enää ole kipuillut eikä jälkivuotoa ole ollut niin on varovasti aloiteltu, ehdottomasti kondomin kera. Multa on joka kerta jälkitarkastuksessa kysytty joko on seksiä harrastettu eikä koskaan ole kyllä lääkäri moittinut että olisi liian aikaisin aloitettu. Omien tuntemusten mukaan kannattaa edetä, jos tuntuu kivuliaalta yhtään niin silloin stoppia, ja äärimmäisen hyvä hygienia kannattaa muistaa.

Kaksi sektiota takana ja molemmista viikko sektion jälkeen on touhuttu.
Kunhan on tikit tai hakaset saanut pois.
Kondomi oli käytössä mahdollisen jälkivuodon varalta.

Me ootettiin vissiin pari viikkoa, sitten kun leikkaushaava näytti siltä että voisi pysyä toimituksen ajan kiinni ja kipu hävinnyt niin että pysty itsekin nauttimaan :) Ei tosiaan sinne jälkitarkastukseen asti venattu kun haava oli hyvin sulkeutunu ja parantunu.

oikeesti..? Tekeekö jonkun mieli niin nopeeta synnytyksen jälkeen...? Ja missä sitä jo siinä vaiheessa harrastaa...? Missä vauva on? Eikö teitä väsyttäny.....?

No mua ei väsyttäny, tuo kakkonen kun on nukkunu yönsä alusta lähtien (herää siis kyllä syömään mutta jatkaa sit unia).
Seksiä harrastetaan sillon ku sattuvat nukkumaan yhtä aikaa päikkärit...

t.25v +2v +3kk

[QUOTE="terttu";28514617]oikeesti..? Tekeekö jonkun mieli niin nopeeta synnytyksen jälkeen...? Ja missä sitä jo siinä vaiheessa harrastaa...? Missä vauva on? Eikö teitä väsyttäny.....?[/QUOTE]

...omassa sängyssä.. vauva vaunuissa vieressä nukkumassa :)

Mulla takana kaks sektiota, ekassa meinas henki mennä ja kyllä olo oli sen mukainen ja toipumien hidasta, että tais mennä useampi kuukausi ennen petipuuhia.

Toka oli riskiraskaus tän ekan sektion aiheuttamien ongelmien takia, ja synnärillä sanottiin, ettei seksiä ennen jälkitarkastusta. Itse olin kuitenkin paremmassa kunnossa, mutta odoteltiin sitten sitä "naimalupaa" kun niin käskettiin.

Mutta ei kait sita pakko oo odotella, jos tuntuu, ett paikat on ok ja mieli tekee.

:laugh:

Vähän reilu viikon päästä. Olin suht kivuton jo synnärillä ja skippasin särkylääkkeet mitä kannettiin kuin ruokaa, jälkivuoto väheni nopeaan, lisäksi vauva nukkuin melkein koko ajan niin ei kyllä väsyttänyt.

Yhteistyössä