Kuinka pian minipillereiden lopettamisen jälkeen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei näy ei kuulu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei näy ei kuulu

Vieras
... teillä on palautunut kuukautiskierto normaaliksi? Tai kuinka pian on tullu ylipäätään ees yhet kunnolliset menkat? Oon vähän ihmeissäni täst tilanteesta. Söin Cerazetteja synnytyksen jälkeen pari kk. Ennen niiden aloittamista ehti menkat jo alkaa, ja pillereiden syönnin aikanakin tuli ihan normimenkat säännöllisesti. No niist pillereistä tuli karseet sivuvaikutukset, joten lopetin parin liuskan jälkeen, mutta sen koommin ei ole kuukautisia näkynyt. Elokuussa oli viimeksi. Menkkamaisia kipuja on ollut kyllä ja silloin tällöin jotain pientä tuhruvuotoa. Mä en NIIN voi olla raskaana taas, joten kai muillakin ollut vastaavaa Cerazettejen kanssa?

Mulla kesti yli 8 viikkoa menkkojen alkaminen Cerazeen jälkeen ja kun huolissani etsin asiasta tietoa, niin netissä oli aika monella sotkenut kierroin oikeen kunnolla noi pillerit.
On se jännä, ettei mistään tällaisesta puhuta siinä vaiheessa kun pillerit määrätään. Okei, mäkin olin syönyt noita kuutisen vuotta, mutta silti oli yllätys, kun ei menkat heti tullutkaan. Olin vielä pantannut pillereiden lopettamista kesän loppun, kun oli kaikkea rientoa siellä loppukesästä ja ajattelin, etten halua vehdata rättien kanssa :kieh:

Koska olet lopettanut Cerazetin syömisen?

Vähän reilu kuukausi sitten lopetin Cerazetet, suunnilleen niihin aikoihin kun menkkojen piti alkaa. Eli nyt päälle 2kk jo olen menkkoja odotellut alkavaksi, mut jotain tuhrua vaan tulee sillon tällön. Mulle sanottiin kyllä, että minipillereitä syödessä voi menkat loppua kokonaan, mutta näköjään ne ei sit heti pillereiden lopettamisen jälkeen palaudukaan tuosta vaan. Olisi ihan kiva tietää, kuinka kauan mulla nyt sit on kierrot ihan miten sattuu. Siis jessus, vain kaksi liuskaa söin, ja nyt tuntuu olevan kroppa ihan sekaisin. Normaalisti on menkat tulleet aina aivan ajallaan enkä ole tällaiseen tottunut, joten sen takia nyt hermoilen.