kuinka pian lenkkeilyyn "jää koukkuun" ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liikkumaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liikkumaton

Vieras
tai ylipäänsä johonkin liikuntaan? että tulee ahdistus jos ei jostain syystä pääse harrastuksen pariin hetkeen aikaan?

mä len lenkkeillyt kohta 2kk ja edelleen se lähteminen on niin perseestä.
eikä mulle tuu mitää morkkista tai lenkkeilypakkoa jos en käy kolmeen päivään esimerkiks.... oonko mä vaan laiska? :D

Ei se varmaan tule ihan kaikille ihmisille koskaan. Ajattelin, että jos koet sen lenkkeilyn alunperin vähän pakkopullana, niin ei siihen varmaan mitään pakkomiellettä tule. Yleensä se tulee sellasille, jotka innostuu asiasta niin paljon, että alkavat treenata ihan tavoitteelisessa mielessäkin...Joku muu laji vois saada sulle aikaan samanlaisen himon. Luulen, että olisit jo koukussa, jos se olisi tullakseen

Siis sitä jää koukkuun siihen hyvään oloon mikä tulee liikunnan jälkeen. Onhan lenkit varmasti niin raskaita että tulee se euforinen olo jälkeenpäin? Ja teethän sitä säännöllisesti? Kerran viikossa ei riitä.

Mä jäin viime keväänä varmaan viikossa ja kevät-syksy tulikin käytyä vähintään 5 krt/vko joista vähintään 2 krt juosten. Nyt pimeyden (täällä ei katuvaloja) takia on vähän harventunut, ehkä 2-3 krt/vko ja kävellen. Maaliskuun alusta on tarkoitus taas tiukentaa tahtia ja aloittaa juoksemaan, jotta jaksaa sitten juosta koko kympin toukokuussa.

Yhteistyössä