kuinka pian kaavinnan jälkeen raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perhonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perhonen

Vieras
meille kävi niin, että 17 raskausviikolla päätimme tehdä keskeytyksen, sillä vauvalla todettiin vaikea sydämen kehityshäiriö ym. Siitä on kuukausi ja eilen jouduin kaavintaan, sillä vuodot eivät loppuneet. Olemme todella surullisia asian vuoksi ja haluaisimme pian yrittää uudelleen. Olen kuullut, että ainakin yhdet kuukautiset pitäisi odottaa, ennenkuin kohtu ja hormoonitoiminta olisivat valmiita uuden vauvan saantiin. Emme millään jaksaisi odottaa enää pahimmillaan kahta kuukautta..kuitenkin olen paljon kuullut kuinka ihmiset ovat heti kaavinnan jälkeen raskautuneet aivan normaalisti. Vauva kuume on kova! =I
Mitä mieltä olette asiasta?

Mulla itsellä kesti se 8 viikkoa ennenkuin eka menkat tuli. Mutta ilman ehkäisyä kyllä ennen sitäkin touhuiltiin. Sitten ensimmäisestä kierrosta menkkojen jälkeen näytti testi plussaa.

Olen pahoillani siitä mitä olette joutuneet kokemaan. Mulla on jokaisen km.n jälkeen mennyt useampi kuukausi raskautumiseen. Kovin on yksilöllistä tämäkin. Voimia!

Minulle tehtiin keskenmenon takia kaavinta 4.4.06, enkä vieläkään ole tullut raskaaksi kovasta yrityksestä huolimatta. Kuukautiset tulivat 5 vkoa kaavinnan jälkeen.

Lääkärini käski kaavinnan jälkeen odottaa yhdet kuukautiset ennen uuden raskauden yritystä. Kuukautiset alkoivat tasan kuukauden kuluttua kaavinnasta ja seuraavia ei enää tullutkaan. Tuloksena terve, ihana 1v2kk poika.

Yhteistyössä