V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ei tääkään "juoruile" mutta raportoi aika tarkkaan.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mie:miekii olen hiukka huolestuneena kaivannut erästä palstakamua...
Millä kirjaimella nikki alkaa? T.....
Tianna?
Ei. Mutta älä turhaan arvaile, en kerro. Ja lähden nyt nukkumaan, niin huolissani en vielä ole, että yöunet menisi.
On kyllä eräs T:llä alkava, mutta se ei kyllä tietääkseni juoruile omista asioistaan...
Hmm, voisikohan se olla se. Hitsi kun jäi vaivaamaan. Sen yhden T:llä alkavan tiedän ja se on ainakin kyllästynyt ja on lopettanut jo paljon ennen vuoden vaihdetta kokonaan palstailunsa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No ei tääkään "juoruile" mutta raportoi aika tarkkaan.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mie:miekii olen hiukka huolestuneena kaivannut erästä palstakamua...
Tianna?
Ei. Mutta älä turhaan arvaile, en kerro. Ja lähden nyt nukkumaan, niin huolissani en vielä ole, että yöunet menisi.
On kyllä eräs T:llä alkava, mutta se ei kyllä tietääkseni juoruile omista asioistaan...
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Hmm, voisikohan se olla se. Hitsi kun jäi vaivaamaan. Sen yhden T:llä alkavan tiedän ja se on ainakin kyllästynyt ja on lopettanut jo paljon ennen vuoden vaihdetta kokonaan palstailunsa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No ei tääkään "juoruile" mutta raportoi aika tarkkaan.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mie:miekii olen hiukka huolestuneena kaivannut erästä palstakamua...
Tianna?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko ap kertonut millä nikki edes alkaa?
Alkuperäinen kirjoittaja paljon:Ne, joille halusin kertoa, kerroin sen toisen nikkini tai muut yhteystiedot, että ne voi halutessaan pitää muhun yhteyttä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja paljon:Ne, joille halusin kertoa, kerroin sen toisen nikkini tai muut yhteystiedot, että ne voi halutessaan pitää muhun yhteyttä.
Mä en keksi mitään syytä, miksi ei olisi mulle kertonut, jo on nikkiä vaihtanut. Ja sitä ihmettelen, ettei ole edes kirjautunut katsomaan yksityisviestejä. Tiedän, että varmasti on niitä saanut muiltakin kuin multa.
Alkuperäinen kirjoittaja paljon:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja paljon:Ne, joille halusin kertoa, kerroin sen toisen nikkini tai muut yhteystiedot, että ne voi halutessaan pitää muhun yhteyttä.
Mä en keksi mitään syytä, miksi ei olisi mulle kertonut, jo on nikkiä vaihtanut. Ja sitä ihmettelen, ettei ole edes kirjautunut katsomaan yksityisviestejä. Tiedän, että varmasti on niitä saanut muiltakin kuin multa.
Ehkä et vaan ollut niin läheinen kuitenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mie:miekii olen hiukka huolestuneena kaivannut erästä palstakamua...
Alkuperäinen kirjoittaja ap: