Kuinka pian hcg-arvo alkaa laskea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haalistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla meni näin eli ei mitään kipuja eikä tuhrun tuhruja vaan tolloin 5+2 tein raskaustestin ja viiva oli haalistunu...menin heti verikokeisiin ja aika huimasti oli muutamassa päivässä laskenu vaikka ei pitäisi ilman vuotoo laskee noin nopeesti. rv 4+0 54, rv 4+2 72, rv 4+6 819 ja sit 5+2 141 ja nyt tänään (6+0) alkoi vasta vuoto ja kivut
:'(

Alkuperäinen kirjoittaja Heni:
mulla meni näin eli ei mitään kipuja eikä tuhrun tuhruja vaan tolloin 5+2 tein raskaustestin ja viiva oli haalistunu...menin heti verikokeisiin ja aika huimasti oli muutamassa päivässä laskenu vaikka ei pitäisi ilman vuotoo laskee noin nopeesti. rv 4+0 54, rv 4+2 72, rv 4+6 819 ja sit 5+2 141 ja nyt tänään (6+0) alkoi vasta vuoto ja kivut
:'(

:hug: Halaus sulle Heni!
Olinkin samassa ketjussa tuolla lapsettomien puolella. :hug:

Mulla alkoi maanantaina vuoto Rv6, kävin ultrassa ja kohdussa ei sikiökalvoa näkynyt enää. Hcg oli maanantaina ainoastaan 30.. miten voi olla noin matala? Voiko olla että on keskeytynyt jo aiemmin, mutta vuotaa vasta nyt vai onko kyseessä ollut jonkunlainen kemiallinen raskaus? Viikko takaperin plussasin. Ens maanantaina menen uudestaan antamaan kokeen, katsovat mihin hcg on pudonnut. :(

Mulla taas laski todella hitaasti, vaikka keskenmeno ihan alkuraskaudessa (5+3). Kävin kolmen viikon aikana kolme kertaa verikokeissa ja viimeisellä viikolla hcg vielä 107. Sen jälkeen ei ole enää katsottu arvoa, koska on selkeästi tippunut...Siitä muistaakseni pari viikkoa, niin tuli ekat menkat... Ja mulla tuhrutteli ihan kaiken aikaa, niihin ensimmäisiin menkkoihin asti :( Ilmeisesti todella yksilöllistä toi hcg:n putoaminen...

Mulla ei ole laskenu kovinkaan nopeasti. Sillon kun eka kerran mitattiin rv 6, hcg oli 1700 ja sain metotreksaatti- piikin. 3 päivää siitä arvo nousi 1922 ja sitten muutaman pvän päästä hcg oli 1970. Nyt reilu vkon päästä arvo on 1443. Tätä seuraillessa.

Mulla pitäs viikkoja olla nyt jotain 8-9, mutta alkioiden kehitys oli loppunut jo viikoille 4+5. Viime viikon torstaina hcg oli jotain 1500 ja la 990. Vuoto alkoikin sponttaanisti lauantaina.

Mitenkähän mun hcg-arvo tulee laskemaan, kun viikolla 7+1 oli yli 16000 ja nyt viikolla 10+4 oli taas yli 16000? Ennen tuota viimeisintä arvoa oli ollut niukkaa vuotoa lähes neljä päivää. Tuulimunaksi lääkäri totesi. Jos en olisi mennyt lääkäriin ja saanut lääkkeitä tyhjennykseen, niin olisiko spontaaniin keskenmenoon mennyt viikkoja aikaa? Lääkkeet varmaan alentavat hcg-arvon nopeasti?

Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-:
Mitenkähän mun hcg-arvo tulee laskemaan, kun viikolla 7+1 oli yli 16000 ja nyt viikolla 10+4 oli taas yli 16000? Ennen tuota viimeisintä arvoa oli ollut niukkaa vuotoa lähes neljä päivää. Tuulimunaksi lääkäri totesi.

Vastaan tähän itselleni, jos joku muu pohtii samoja asioita.

Viikolla 10+4/11+4 oli hcg-arvo jo mainittu 16000, josta kolmen viikon kuluttua tehty herkkä raskaustesti näytti vain hailakkaa viivaa. Neljän viikon kuluttua lääkkeellisestä tyhjennyksestä verikokeessa oli hcg 13. Joten nopeasti oli laskenut, muttei vielä nollaan asti.

Viimeisin hcg mitattu 14.1(rv 6+6) ja oli 5872
Lääkkeellinen tyhjennys 2.2 ja hcg tänään 19.2 tasan 7..menkoja odotellaan ja uutta yrityksen aloitusta :heart:

Aurinkoista talven jatkoa kaikille!!!
0003.gif

Yhteistyössä