Kuinka paljon voisi pyytää turvaistuimesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja istuin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

istuin

Vieras
Meillä on tarpeettomaksi jäänyt Akta Graco Cosmic comfort -turvaistuin, joka on ostettu keväällä -08. Se on ollut käytössä yhdellä lapsella reilun vuoden ja on todella hyvässä kunnossa. Ovh on muistaakseni 325?, en muista ihan tarkasti, mutta yli 300 euroa kuitenkin.

Ajattelin laittaa sen huuto.nettiin myyntiin, mutta mikä olisi hyvä hinta?

Mietin että laittaisin osta heti -hinnaksi 190 euroa. Onko se niin paha, että kukaan ei kiinnostukaan? Ei viitsisi ilmaiseksikaan antaa, kun istuin on oikeasti ollut todella vähällä käytöllä ja on melkein kuin kaupasta suoraan.

Alkuperäinen kirjoittaja istuin:
Mietin että laittaisin osta heti -hinnaksi 190 euroa. Onko se niin paha, että kukaan ei kiinnostukaan? Ei viitsisi ilmaiseksikaan antaa, kun istuin on oikeasti ollut todella vähällä käytöllä ja on melkein kuin kaupasta suoraan.

Alenna hintaa ellei mene.

Alkuperäinen kirjoittaja istuin:

toi kuulostaa aika hyvältä hinnalta noin uudelle istuimelle.

Noissa käytetyissä turvaistuimissa vaan on aina se huijamisvaara, että eivät olekaan kunnossa, mutta ostajahan sen päätöksen tekee ja jo vastuusa siitä. Itse myin 10 E:lla vanhan istuimen.

Alkuperäinen kirjoittaja halipupu:
Noissa käytetyissä turvaistuimissa vaan on aina se huijamisvaara, että eivät olekaan kunnossa, mutta ostajahan sen päätöksen tekee ja jo vastuusa siitä. Itse myin 10 E:lla vanhan istuimen.

Oliko se oikeasti vanha istuin? Tässä on tarrat kiinni ja niissä sanotaan valmistus kuukausi ja vuosi ja näkee kyllä päällekin päin, että on lähes uudenveroinen. Kokeilen sitä 190 euroa ja alennan sitten hintaa, jos ei mee.

niinpä. itse ostin melko törkeään hintaan britax twe:n (istuimien hinnoista tietämättömänä) jossa sitten kuvasta poiketen oli kankaat todella paskaset, joten pesin ne, ja kappas: styroksit oli halki. lisäksi myyjä väitti istuinta vuoden vanhaksi, takaa löytyi stanssattuna vuosi 2004. Se istuin lensi roskiin.

Törkeetä huijata noin! Mä en kyllä tajua, että eikö myyjät yhtään ajattele, että se on TURVAistuin, jossa myös seuraavan lapsen pitäisi pystyä matkustamaan turvallisesti. Ihan pistää vihaksi.

Yhteistyössä