Kuinka paljon vaatetus vaikuttaa viehättävyyteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
vaikuttaa, jos on coolisti pukeutunut mies, sellaiset rarkut että peppu korostuu ihanasti, ja sopivan tiukka paita, tietysti viehättää enemmän kuin verkkareissa tallustava hankkijan lippis päässä oleva vätys :kieh:

ja naisena tykkään kyllä pukeutua sexysti, eli tiukat farkut, peppu näyttää ihanalta ja pieneltä (mitä se onkin), alle sexyt alusvaatteet, tiukkaa yläosaa jne. herättää taatusti haluja enemmän kuin vanhat virttyneet verkkarit :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2006 klo 10:24 toki kirjoitti:
vaikuttaa, jos on coolisti pukeutunut mies, sellaiset rarkut että peppu korostuu ihanasti, ja sopivan tiukka paita, tietysti viehättää enemmän kuin verkkareissa tallustava hankkijan lippis päässä oleva vätys :kieh:

Jos miehellä on hankkijan lippis ja verkkari tai vielä paremmin haalarit, niin todennäköisesti siinä on kyseessä kunnon mies (rakentaja tms), toisin kuin joku kiiltonahkakengissä kulkeva jupin-kuvatus...

Ja asiaan: vaatetus ei niinkään ratkaise vaan se miten niitä vaatteita kantaa! Toset on seksyjä ja hyvännäköisiä vaikka päällä ois vaan jätesäkki. Toset taas onnistuu näyttämään variksenpelättimiltä tai siltä, etteivät oikein viihdy oman nahkansa sisällä vaikka päällä ois mitkä merkkikuteet.

N28

En tiedä ymmärrettinkö tämä kysymys väärin.

:)

Se on selvää, että ihminen vetää puoleensa tai ei ja ei se vaatteista ole kiinni.

Eikös se sanontakin mennyt, että ei ne "vaatteet, vaan aatteet". :)

Itse en myöskään ole käyttänyt koskaan juppivaatteita / lakerikenkiä, mutta kiinnostaa näin yleensä, että onko vaatteilla merkitystä.

Ja onko esim. kotona väliä, mitä puoliso pitää?

Kyllä minulle ainakin vaikuttaa, kun vaimon ennestään hyvä viehätys kasvaa hyvin istuvilla housuilla ja tiukahkolla paidalla, jossa dekoltee näkyy kunnolla. ;)

Vaikuttaa .

Ja itsellekin vaikuttaa,naisellinen vaatetus tuntuu hyvältä.
Mun intohimona on hepeneet...mulla kai jokin fetissi niihin?..
Alle jotain sexyä alkkaria saa olon
tuntemaan itsensä sexyksi. Päälle jotain hyviä puolia korostavaa.

Pidän lyhyitä,pitkiä hameita ja toisinaan farkkuja.Puseromalli on usinmiten avoin ja muutenkin ihoa nuoleva.
Viihdyn ns."marilyn-tyylisissä kuteissa". Tykään härnätä miestä myös korkkareilla..välillä...

Mutta tietenkin tilanteen mukaan,lenkille /salille lenkkivaatteet:)
kuten miehelläkin..
--

Miehen vaatetus muuten...:

Silmiä hivelee hyvä kokonaisuus. Alla jotain yllättävää kalsaria,mutta ei pitkälahkeista...
T-paita ja farkut ovat ok, ja joskus on kiva kun miehellä on kauluspaita ja solmio vain minua härnätäkseni...sellaista "mafiooso-bisneslookia"..
siitä solmiosta on kiva vetää...ja napit..hmmm..

Sitten tykkään,kun miehellä on joskus hyvin istuvat "ns. mustat ohkaist puvun housut" sellaiset kuin latinotanssijoilla suurinpiirtein, silmä lepää ja muodot tulevat vastustamattomasti esille..

Sellainenkin on hyvännäköistä.kun miehellä on joku ihana neule ja silmälasit... viimeistelee lookin. Ja hyvännäköiset kengät...

Pidän siitä,että mies pukeutuu miehekkäästi ja sexysti muulloinkin kuin vain baanalle mennessä. Mitä niitä vaatteita kaapissa säilyttelemään...

Niitä pitää käyttää joka päivä silmän iloksi:)

No joo nää oli vain mun lemppareita.

:p :p :p

Minulla on onni nähdä miestäni monenlaisissa vaatteissa:

- normaalina työpäivänä hyvinistuva (ei missään nimessä liian löysä!) kauluspaita ja suorat housut (vau mikä peffa)

-työmatkalla tumma tod. hyvinistuva puku ja kravatti

-viikonloppuna sexyt farkut plus musta nahkatakki

-kotosalla t-paita ja hyvinistuvat housut

Mies tuolla aiemmin kirjoittikin, että tykkää kotosalla tiukoista paidoista naisella. Niitä monesti käytänkin (mies tykkää katsella rintojani), mutta sorrun usein kaameisiin lököttäviin housuihin. Ne on todella karmeat, mutta niissä on niin helppo liikkua ja kyykistellä lapsen kanssa.

Naimisiin mennessä ajattelin, että en ole koskaan niitä naisia, jotka pitävät rytkyjä kotona, mutta noihin housuihin tulee sorruttua ja mies uhkaa hävittää ne!! =)

Yhteistyössä