Kuinka paljon vaatekoko muuttui vauvan tulon jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No nyt kun nuorinkin on pian kolmen, mahtuvat ne 36n pöksyt jalkaan mitkä ostin ennen esikoista.

Eli tuota, tilapäisesti numeron, parikin. Ainoastaan kengännumero ei palaudu entiseen 37aan.

Mulla kaksi lasta, vikasta synnytyksestä pien 3v. Paino on alempi kuin ennen raskauksia, mutta ulkomuoto ei! Vaatekoko ennen lapsia oli 38-40 ja nyt se on 42-44 :(

Vanhat vaatteet meneet päälle jokaisen raskauden jälkeen(4 kpl)
Ja oikeestaan odotusajankin osa housuista ja paidoista mennyt ,ei ole ollut järin suuri masu koskaan eikä lisäkiloja ei ole tullut muualle kuin masuun...

mutta kokoa 36 suunnilleen oon ollut forever...

Ennen ekaa lasta oli 28 " farkut ja 36-38 vaatteet, S tai M koko. Esikoisen jälkeen farkut 26", 34 numeron vaatteet ja XS-S koko, neljännen jälkeen n. 28" farkut, 36 numeron vaatteet tai S-koko.

Ihan suosiolla oon myyny vanhat vaatteet,mitä pidin ennen esikkoa..silloin meni päälle 40(-42) koko,nyt koko on n.44.
Ikinä en oo mikkään pikkunen ollut,mut jospa tässä nyt ees vähän pienemmäks vielä pääsis..

Esikoisen aikana ei pahemmin vaatekoko muuttunut. Mutta kakkosen jälkeen hieman "pompsahti" toi paino ja vaatekoko meni 38-40 -- 46 :whistle: Nyt on 1v 5kk ja 42 koko alkaa jäädä isoksi... Hiljaa hyvää tulee :)

Yhteistyössä