Meillä myös näin ja 3-vuotias poika. Muutama arvokkaampi lahja nostaa heti hintaa.Alkuperäinen kirjoittaja mä:150e 3-vuotias.
Alkuperäinen kirjoittaja +:noin 6000e, lapsi 7v tyttö[/quote poninko ostit?aa
Alkuperäinen kirjoittaja anselmi:Hän saa oman ponin ja jotain muutakin (en halua kertoa tarkemmin).Alkuperäinen kirjoittaja +:noin 6000e, lapsi 7v tyttö[/quote poninko ostit?aa
Alkuperäinen kirjoittaja +:varmaan!!! vaikka mullakin on hevonen ,niin en kyllä 7v antais viellä ponia omaks!!!Alkuperäinen kirjoittaja anselmi:Hän saa oman ponin ja jotain muutakin (en halua kertoa tarkemmin).Alkuperäinen kirjoittaja +:noin 6000e, lapsi 7v tyttö[/quote poninko ostit?aa
Alkuperäinen kirjoittaja anselmi:No sä et sitten anna, mä annan.Alkuperäinen kirjoittaja +:varmaan!!! vaikka mullakin on hevonen ,niin en kyllä 7v antais viellä ponia omaks!!!Alkuperäinen kirjoittaja anselmi:Hän saa oman ponin ja jotain muutakin (en halua kertoa tarkemmin).Alkuperäinen kirjoittaja +:noin 6000e, lapsi 7v tyttö[/quote poninko ostit?aa
Just tuon takia mä en osta kummilapsille joululahjoja ollenkaan, kun lasten vanhemmille ei mikään kelpaa. Tai se pitäis olla jotain järettömän kallista. Mä olen loukkaantunu monta kertaa ko asiasta niin olen päättäny etten osta yhtään mitään. Kortti riittää sitten.Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:7,50 euroa. Lapsi on 5-vuotias. Kuopus on kolme eikä saa meiltä mitään.
Sukulaiset ostavat lahjoja ihan liikaa, eivät kuuntele riittävästi toiveitamme.
Minä kyllä tarkoitin sitä, että ostavat liikaa, eivätkä kuuntele toiveitamme lahjojen lukumäärän rajoittamisesta. Laadusta ja hinnasta ei ole kyse, vaan vain ja ainoastaan määrästä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Just tuon takia mä en osta kummilapsille joululahjoja ollenkaan, kun lasten vanhemmille ei mikään kelpaa. Tai se pitäis olla jotain järettömän kallista. Mä olen loukkaantunu monta kertaa ko asiasta niin olen päättäny etten osta yhtään mitään. Kortti riittää sitten.Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:7,50 euroa. Lapsi on 5-vuotias. Kuopus on kolme eikä saa meiltä mitään.
Sukulaiset ostavat lahjoja ihan liikaa, eivät kuuntele riittävästi toiveitamme.