K
Kun joku kuuntelisi
Vieras
Eli jos joku menee terapiaan, ilmoittaa että haluaa keskustella esim. riittämättömyyden ja mitättömyyden tunteista, sekä sellaisesta jatkuvasta stressitilasta, niin kuinka paljon siellä 'pitää' avautua kaikesta muusta? Kyselläänkö automaattisesti oma perhetausta/kotielämä? Entä jos potilas sanoo, että kokee esim. äitiyden ja kotityöt erittäin raskaiksi ja myöntäisi säännöllisesti vollottavansa salassa sen takia, tuleeko tuomiota tai ls-ilmoituksia? Voiko terapiaan mennä vain tilittämään pahaa oloaan?