kuinka paljon teillä on mennyt raskaus yli??

milloin synnytys on käynnistynyt tai käynnistetty? itse olen viikoilla 40+4 eikä vauvalla ole enää mikään kiire ulos. oli tulossa pihalle jo viikoilla 27 mutta nyt kun h-hetki on mennyt niin ei enää mitään kiirettä.
alkaa paikat olemaan jo tosi kovilla. Eikä aika tahdo enää millään liikkua eteen päin....
 
juup.. Meidän poika syntyi rv 42+1. Samana aamuna olis ollut käynnistys, mutta poika päättikin lähteä muutamaa tuntia aikaisemmin itse tulemaan ulos.. :)

Täytyy myöntää, että ne pari ylimääräistä viikkoa oli henkisesti ehkä elämäni raskaimmat.. :ashamed:
 
Esikoinen syntyi käynnistettynä rv42+1 ja toinen syntyi rv42 -käynnistys olisi ollut aamulla niin synnytys käynnistyi itsekseen edellisenä iltana ja poika syntyi aamuyöllä :heart:
Ekan kohdalla odotin ja odotin. Kaikki oli kuitenkin hyvin ja hienosti meni loppuun asti, synnytys mukaan luettuna. Toisen kohdalla olin jo henkisesti varautunut kaikkeen tähän ja odottelinkin pojan syntyvän vasta noilla ajoin =)
 
Mulla kaikki kolme menneet komiasti yli lasketun ajan.

Esikoinen synty 41+1
Kakkonen 41+2
Kolmonen 41+3

niin ja yhtään synnytystä ei oo käynnistetty, kahdessa ekassa sain oksitonia kylläkin

Nelonen sitten varmaan syntyy 41+4... jos joskus tulee
 
Mulla käynnistettiin rv 42+0 pahan raskausmyrkytyksen vuoksi. Tosin ilmeisesti oltais muutenkin käynnistetty joko sinä päivänä tai viimeistään seuraavana. Omat supistukset alko 24h ennen sairaalaan menoa, mutta ei missään vaiheessa voimistunu tarpeeks, joten tipalla voimistettiin.
 
42 tais olla tasan: kolme päivää käynnisteltiin kättärillä ja sitten kuitenki "spontaani"alku (noin luki synnytyskertomuksessa, en sitten tiiä että mitä spontaania siinä oli, kun oli murusia laitettu ja siinä iänikusessa supistuskäyrälaitteessa makuuttanu jo kolme päivää :whistle: )
 

Yhteistyössä