Vieras
kuukaudessa yhteensä, montako lasta teillä on? Meillä 1 ja vaihtelee tulot joka kk, mut suurinpiirtein 3400 ? kk
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huopaa ja soutaa....Eilen vielä et joo tehdään se kolmas lapsi vielä! Tänään olikin jo ääni muuttunut,eihän haluakkaan!!!! Olen jo 2 kertaa joutunut pettymään... Mä olen niin vihainen ja pattynyt mun mieheen! En ole koskaan vielä ollut.
Mitä työtä sie keittis teet, saanko udella? =)Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Rehellisesti sanottuna mulla ei ole mitään hajua :ashamed: Mä ilmoitan kerran kuussa palkanlaskijalle, paljonko haluan nettona palkkaa. Tässä kuussa halusin 3200 euroa. Arvelisin, että tienaan noin 37 000 - 42 000 euroa vuodessa bruttona.
Ja mulla siis 1 lapsi.
Saat udella =) Olen it-alan yrittäjä. Tosin teen työtä yhdessä osakeyhtiössä, mutta siellä siis itsenäisenä työntekijänä. En ole vielä osakas, mutta mua kohdellaan - hyvässä ja pahassa - kuten osakasta. Kovasti muut toivovat, että ryhtyisin osakkaaksikin. Toistaiseksi mulle on riittänyt varsin hyvin tämä "itsellisyys" =)Alkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:Mitä työtä sie keittis teet, saanko udella? =)
Meillä tulot yhteensä n. 1200e bruttona ja siihen lisäksi asumistuki ja lapsilisä. että näin.
Älä leuhkiAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:7000?.Joskus vähän enemmänkin.