Kuinka paljon teidän perheen brutto tulot on

• Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Huopaa ja soutaa....Eilen vielä et joo tehdään se kolmas lapsi vielä! Tänään olikin jo ääni muuttunut,eihän haluakkaan!!!! Olen jo 2 kertaa joutunut pettymään... Mä olen niin vihainen ja pattynyt mun mieheen! En ole koskaan vielä ollut.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huopaa ja soutaa....Eilen vielä et joo tehdään se kolmas lapsi vielä! Tänään olikin jo ääni muuttunut,eihän haluakkaan!!!! Olen jo 2 kertaa joutunut pettymään... Mä olen niin vihainen ja pattynyt mun mieheen! En ole koskaan vielä ollut.

Oho... Nyt hyppäs tää PIIIKKasen väärään osioon! Sori,sori.....

Meilla onneksi miehella on nettopalkka sovittuna. Muut ovatkin varhan katkeria siita hanelle. Bruttopalkka nousisi valtavaksi, silla siihenhan kuulutaan laskevaksi lasten Kv-koulut, asunto, auto seka kotimatkat . Firma onneksi hoitaa verotuksen ja veroilmoituksen hanen puolestaan. Taallahan maksetaan kerran vuoteen verot. Huhtikuussa pitaa tehda veroilmoitus ja heinakuussa muistaakseni maksaa verot. Maastakaan ei ole asiaa pois, ennenkuin verot maksettu.

Keittiönoita
Rehellisesti sanottuna mulla ei ole mitään hajua :ashamed: Mä ilmoitan kerran kuussa palkanlaskijalle, paljonko haluan nettona palkkaa. Tässä kuussa halusin 3200 euroa. Arvelisin, että tienaan noin 37 000 - 42 000 euroa vuodessa bruttona.

Ja mulla siis 1 lapsi.

darkstarmama
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Rehellisesti sanottuna mulla ei ole mitään hajua :ashamed: Mä ilmoitan kerran kuussa palkanlaskijalle, paljonko haluan nettona palkkaa. Tässä kuussa halusin 3200 euroa. Arvelisin, että tienaan noin 37 000 - 42 000 euroa vuodessa bruttona.

Ja mulla siis 1 lapsi.
Mitä työtä sie keittis teet, saanko udella? =)

Meillä tulot yhteensä n. 1200e bruttona ja siihen lisäksi asumistuki ja lapsilisä. että näin.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:
Mitä työtä sie keittis teet, saanko udella? =)

Meillä tulot yhteensä n. 1200e bruttona ja siihen lisäksi asumistuki ja lapsilisä. että näin.
Saat udella =) Olen it-alan yrittäjä. Tosin teen työtä yhdessä osakeyhtiössä, mutta siellä siis itsenäisenä työntekijänä. En ole vielä osakas, mutta mua kohdellaan - hyvässä ja pahassa - kuten osakasta. Kovasti muut toivovat, että ryhtyisin osakkaaksikin. Toistaiseksi mulle on riittänyt varsin hyvin tämä "itsellisyys" =)

Yhteistyössä