V
"vieras"
Vieras
Tähän kysymykseen taitaa olla vastauksia yhtä monta kuin on synnyttäjääkin. Varsinkin meitä ensisynnyttäjiä asia mietityttää ja myönnän olevani todella utelias, vasta sitten voin tietää millaista se on kun olen synnyttänyt. Jossain sanottiin että monilla ihmisillä ei ole mitään aikaisempia kokemuksia kovista kivuista joten eivät ehkä osaa varautua tai tiedä miten tulevat reagoimaan synnytyskipuun.
Itse olen jäänyt auton yliajamaksi ja olin yön sairaalassa kovissa kivuissa, selkäkivut loppuivat kokonaan vasta vuoden päästä tapauksen jälkeen. Nyt mietinkin, sattuuko auton alle jääminen enemmän kuin synnyttäminen. Millaisia kovia kipukokemuksia teillä muilla on ja miten vertailisitte niitä kipuja synnytyskipuun? Mikä sattui vähemmän, entä mikä enemmän kuin synnytys?
Itse olen jäänyt auton yliajamaksi ja olin yön sairaalassa kovissa kivuissa, selkäkivut loppuivat kokonaan vasta vuoden päästä tapauksen jälkeen. Nyt mietinkin, sattuuko auton alle jääminen enemmän kuin synnyttäminen. Millaisia kovia kipukokemuksia teillä muilla on ja miten vertailisitte niitä kipuja synnytyskipuun? Mikä sattui vähemmän, entä mikä enemmän kuin synnytys?