kuinka paljon sitä saa imetysaikana oikein syödä,et paino laskee?

• Viestiketjun aloittaja hihhuli
  • Ensimmäinen viesti
hihhuli
siis oon viikonlopun syönyt tai siis mässänny..ja paino senkun putoo. normaalisti syön terveellisesti,mutta aikapaljon päivänaikana.
en täysimetä,vauva saa n.3 kertaa pullosta.
kuinkapaljon tuo imetys oikeen kuluttaa? viä jos ottaa liikunnan mukaan niin mähän laihtuisin nopeesti..
en tosin viä jaksa ruveta liikkuun tän katraankanssa.

ap
pudotettavaa olisikin mutta aattelin aloittaa imetyksen jälkeen jottei se kärsi tästä.
kuitenkin normaalisti syömällä ja mässäämällä on lähteny kivasti. viä ois 10kg tavoitteeseen..

Alkuperäinen kirjoittaja hihhuli:
siis oon viikonlopun syönyt tai siis mässänny..ja paino senkun putoo. normaalisti syön terveellisesti,mutta aikapaljon päivänaikana.
en täysimetä,vauva saa n.3 kertaa pullosta.
kuinkapaljon tuo imetys oikeen kuluttaa? viä jos ottaa liikunnan mukaan niin mähän laihtuisin nopeesti..
en tosin viä jaksa ruveta liikkuun tän katraankanssa.
Muistaakseni se kulutus oli täysimetyksellä 400 kaloria päivässä eli sama kuin kävis kerran spinningissä.

Minä olen saanut syödä todella isoja annoksia ja sen lisäksi napostelen koko ajan :ashamed: Karkkia ja muitakin herkkuja menee paljon päivittäin ja silti olen vain laihtunut. Täysimetin 4,5kk. Poika nyt 6kk ja vihdoin alkaa paino pysymään aisoissa eli oon saanut pari kiloa takaisin. Raskauskiloja tuli 14kg ja nyt painan -4kg lähtöpainoon. Minulla ei ylipainoa ole ollutkaan, lähtö BMI oli 19, nyt noin 18.

ap
ja siis synnytyksestä on aikaa vasta 6viikkoa,eli tosi vähän. raskauskilot on kadonnu ja lähtöpainoon miinuksella. syömisestä en luovu,muuten en ees jaksas näittenkanssa. mutta aattelin tota liikuntaa ottaa mukaan niin sitäkautta sais vajetta isommaks.
mutta en nyt viä..ehkä ensviikolla.

Ekaa imettäessäni olisin saanut syödä päivittäin kaksi kertaa oman painoni ja jälkkäriksi hevosen, ja silti paino olisi pudonnut (vaikka olin alipainoinen). Toista imettäessäni oli vissiin vuodet tehneet sen verran tehtäväänsä, että aineenvaihdunta oli hidastunut - silloin ei ilmeisesti olisi saanut syödä yhtikäs mitään, edes omaa ylähuulta.

Huhuu
Mulla synnytyksestä seitsemän viikkoa ja koko ajan lihon :(. Täysimetän, mutta ruokahalut ihan mielettömät... Ja koko ajan tekee mieli napostella myös. Massaa on ennestäänkin ihan riittämiin, joten harmittaa tämä painon nousu.

vieras
Ihmisen rasvakerroksiin on varastoituneena raskametalleja, jotka laihdutuksen yhteydessä lähtevät liikkeelle ja erittyvät äidinmaitoon. Laihdutusta ei suositella imetysaikana.

Vieras
Kyllä minä ainaki saan syödä suunnilleen mitä vaan ja paino senkun laskee. Tyttö on nyt viiden kuukauden ikäinen ja täysimetyksellä mennään. Paino putoo joka viikko puolisen kiloa, niin että nyt olen lähtöpainosta jo reilut 5 kg miinuksella (enkä ollut ylipainoinen raskautuessani). Ihan kivasti tuo imetys siis kuluttaa, oon lukenu että 400-600 kcal/pvä.

Yhteistyössä