Kuinka paljon samaa näköä voi olla lapsissa joilla (muka?) eri isät??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kummastuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kummastuttaa

Vieras
Eli te joilla lapsia eri miehille niin onko lapset silti muistuttaneet TODELLA paljon toisiaan, ulkonäöltään siis?
Yhdellä kaverillani on kaksi lasta, vanhemmasta lapsesta näki heti isänsä piirteitä ja myös vanhemmiten muistuttaa paljon isäänsä. Kaveri erosi miehestä, tapasi uuden ja tuli hänelle raskaaksi. Kummien kumma oli kuitenki se, että lapsi oli syntyessään kuin kopio vanhemmasta lapsesta ja edelleen, on nyt n. vuoden vanha.
Kaveri on vaan naureskellut, että heh he, kai siinä vanhemmassa onkin yllättävän paljon minun näköä eikä isänsä.
Itse epäilen, ja myös muutama muu kaveri, että kaveri on pettänyt nykyistään eksänsä kanssa ja molemmat lapset ovat siis eksän. Heillä on muutenkin niin hyvät välit, mikä sekin hieman outoa, koska ero ei ollut helppo.

[QUOTE="Anne";28196532]Todella paljon! Meillä ihan samannäköiset muksut ainakin mitä nyt toisen ollessa vauva on verrattu. Eri isät ihan takuulla. Äidit vain on sisaruksia.[/QUOTE]

onneksi ei sentään vanhemmat olleet sisaruksia. silloin lapsista olisi hyvinkin voinut tulla toistensa klooneja

Voi olla paljonkin, eikä tarvitse olla edes samat vanhemmat. Serkkuni on paljon enemmän minun näköiseni kuin kukaan sisaruksistani. Ja yksi tädeistämme on meidän näköisemme tai me hänen.

Moikka vaan, mulla on ekat lapset tyttö ja poika samasta isästä ja nuoremmat poika ja poika samasta isästä, kaikki pojat on ihan saman näköisiä. Esim. vauva kuvista ne erottaa vaan vaatteista ja nyt hieman isompanaki ovat tosi paljon saman näköisiä kaikki kolme :D tyttö on oman näköisensä, mutta kasvonpiirteissä paljon samaa näköä hänelläki..
Ett voi olla samannäköisiä vaikka toinen vanhempi on eri.

Okei, kiitos vastauksista. Silti vaan epäilyttää onko kaverin mies aisankannattaja... Kaverin eksän äitikin oli naureskellen todennut, että ihan kuin hänestä olisi tullut taas mummo, ihan on xxx:n (poikansa) näköinen tämäkin pikkunen.
Nuoremman lapsen isän äiti ei ole kovin läheinen pikkuisen kanssa vaikka lapsi onkin hänen ainut lapsenlapsensa, johtuneeko tuosta samannäköisyydestä isomman sisaruksen kanssa.
Te joilla lapset selvästi sisaruksia ulkonäön perusteella niin onko lapset sitten teidän näköisiä vai onko kellään tilannetta, että lapsi todellakin on kuin kopio isästään?? Mua vaan häiritsee tämä asia luvattoman paljon.

[QUOTE="aapee";28197085] Mua vaan häiritsee tämä asia luvattoman paljon.[/QUOTE]

Mä olen kuullut sellaisesta, odotas, mikä se nyt oli.... hei oma elämä, se se oli: sellaisen sinä tarvitsisit.

Mun tuttavapiirissä eri isille syntyneet lapset on kyllä aivan eri näköisiä keskenään, siis mietin nyt niitä, jotka ovat isänsä näköisiä enemmän. Mutta kai se silti mahdollista on, että muistuttaisivat toisiaan, kun äiti kuitenkin on sama.

Yhteistyössä