kuinka paljon pissaa

Pojan 19kk kanssa on aloitettu säännöllinen pottailu, ei oo vaippaa ollenkaan päivällä ja minä kyselen onko hätä ja noin tunnin välein käytän pissalla. Pitäisikö vain odottaa että poika itse ilmoittaa että on hätä vai tuleeko silloin housuun? Kuinka usein teillä pissataan kun eilenkin illalla tuli jopa puolentunnin päästä taas paljon pissaa? Ja aamulla kun ei käyty tunnin päästä ja tuli itku niin pissahan sieltä tuli. Ollaan vasta pari päivää kokeiltu että neuvoja kaivattaisiin. :flower:
 
Tiedän kyllä että on yksilöllistä mutta kaipaisin hieman neuvoja. Onko esim. parempi viedä tietyin välein pissalle vai odottaa että itse haluaa vaikka vähän tulisi ensin housuihinkin? Tai kysellä vaan onko hätä ja luottaa mitä sanoo, vai miten muut tekee?
 
jos kokeilet ihan ilman vaippaa niiin kannattaa varmaan tietyn ajan päästä aina kysellä(ja sehän riippuu myös siitä että kuinka usein vaihdoit vaippa aiemmin että paljon se pissaa ja paljonko lapsi juo)
ite kokeilin yhessä vaiheessa että aina kun herättiin ja lähettiin ulos ja tultiin ulkoa ja mentiin nukkumaan niin mentiin potalle ja muina aikoina kysyin...sillon kun siis istu potalla...sen jälkeen ei ole istunut kun tuli ei vaihe joten vaipat on yhä käytössä ikää 2v2kk.
meillä tossa pottaillessa oli kyllä vaippa aina varalta ettei sitten housut kastu jne...
ensi kesänä ajattelin kokeilla josko poika oppis potalle ilman vaippaa eli vaikka housuja tulis kymmenet pyykkiin joka pv niin ilman koitetaan...ja tääkin riippuu ihan tästä tulevasta vauvasta että jaksanko sitä rumbaa kokeillakkaan...vai odotanko suosioll että kouluikään menessä olis poika kuiva :ashamed:
 

Yhteistyössä