Kuinka paljon ostatte tytölle vaatteita?

Kiinnostaisi tietää hamstraatteko "liikaa" vaatteita kuten minä? Vai pysyttykö kohtuuden/tarpeellisuuden rajoissa? En edes "kehtaa" kertoa kuinka paljon tytölle on varastossa kesävaatteita odottamassa... :ashamed:
 
joo
mä ostan kaikkee söpöä tytölle ja sitten kun nuo molemmat mummat ja kummikin homaa niin jää osa käyttämättä. Minusta on parempi että on liikaa kun liian vähä. En ikinä laittaisi tyttöä likasissa tai risoissa vaatteissa päiväkotiin. Ja hyvähän se on olla varavaatteita.

Meillä on jo 3 kevättakkia 3 kevätulkoiluhousut ja 1 haalari hommattuna. Tänään oli ekaa kertaa päällä keväthaalari. Pipoja on sitten vaikka muille jakaa...vaatteista tosiaan puhumattakaan...
 
dsdfdf
Tunnustan, tulee ostettua ihan liikaa. En ostaisi muuten, mutta kun lähellä on hyvä lastenvaatekirppis, josta teen aina ihania löytöjä tytölle. Onneksi vaatteet saa puoli-ilmaiseksi.
 
Millipidetär
Ostan jatkuvasti jotain lisää... mulla on vaan se ongelma että ostan niin erityyppisä vaatteita enkä mieti yhtään minkä sävyisiä meillä on jo valmiiksi, yhdisteleminen on aikas vaikeeta vaikka vaatteita suht paljon onkin.
 
Mä ostan esikoiselle (poika) ja kuopukselle (tyttö) vaatteita. Keskimmäinen (poika) jää vähemmälle :ashamed: , mutta isoveljeltä jääneet vaatteet on melkeinpä, kuin uusia. Toki hänellekin joskus jtn uutta ostelen, mutta harvemmin.

Kun tuo kolmonen syntyi (tyttö siis), niin hurahdin täysin tyttöjen vaatteisiin. Nytkin kummittelee yksi neulemekko Lindexillä mielessä...kai sen vielä hakea pitää :whistle:
 
Millipidetär
Uskoisin että meillä on ihan normaalimäärä vaatteita, ei saada keltään mitään lahjoituksena enkä kerralla osta paljoa niin sen takia tuntuu että paljon tulee osteltua. Mut tosiaan housuja on joku max 10, paitoja lyhyt ja pitkähihaisia saman verran molempia, tunikoita joku 10, sukkahousuja myös, pikkuhousuja n. 15, hameita ja mekkoja 5-6, sukkia 15 paria, legginsejä 4, ulkoilupukuja 2-3, kenkiä kevääksi kolmet kumpparit, vedenpitävät lenkkarit ja ballerinamaiset kävelykengät
 
vieras
Tilanteen mukaan mitä tarviivat, tuppaavat nuo kaikki tenavat olemaan tyttäriä ja mentäs perikatoon jos koko ajan ostas kauheita määriä. Kaikki kun haluavat uutta itselleen jos toinenkin saa.
 

Yhteistyössä