Kuinka paljon olette/puuhaatte lapsenne kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hips
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla menee suurin osa päivästä pelkkään perushoitoon, ettei kerkeä juurikaan puuhailemaan. Vanhempi poika kyllä jo tykkää autella kodinhoitohommissa. Tai sitten lelujen kanssa legot ja palapelit on niitä, joita saatan alkaa väkertämään, muuten en kyllä jaksa oikein leikkimällä leikkiä lelujen kanssa. Saatan joskus riehaantua tanssimaan tai muuten vaan peuhaamaan ja pyörimään. Aika vähän kuitenkin leikin lasten kanssa, melko paljon leikkivät pojat itekseen tai kahdestaan, joskus satunnaisesti.

Koska olen töissä ja lapsi jo pieni koululainen,niin se yhteinen aika on valitettavan vähäistä. Mutta joka päivä pyrin vähintään tunnin verran viettämään aikaa lapsen kanssa niin, etten samalla esim. vilkuile telkkaria tai tee muita hommia. Tänään käytiin kahdestaan rullaluistelemassa ja samalla reissulla kirjastossa ja puistossa jätskillä. Kotona saunottiin kahdestaan ja välillä vilvoiteltiin pitkään terassilla. Parasta yhteistä aikaa on mielestäni se, kun jutellaan niitä näitä, kerrotaan vitsejä toisillemme ja välillä ollaan ihan hiljaa.

olen lähestulkoon aina lapsen kanssa..ulkoillaan,katsellaan kirjoja, rakennellaan legoilla, tehdään palapeliä, kaikenlaista höpsöttelyä, niin ja tietysti "auttelee" kovasti kotitöissä,pyykeissä, siivouksessa.. :)

Uusimmat

Yhteistyössä