Kuinka paljon okt-asuntojen hinnassa on "ilmaa"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli paljonko "kehtaa" tarjota vähemmän mikä on pyyntihinta? Esim. 250.000 euron talosta: paljon voisi tarjota, jos hinta tuntuu liian korkealta? Puhutaako tonneista, kymppitonneista... Onko kukaan hiljaittain ostanut/tarjonnut okt:sta?

[QUOTE="mä";22223053]Sehän riippuu talosta, sijainnista ja siitä kuinka paljon te haluatte juuri kyseisen talon, sekä siitä kuinka kiire nykyisellä on päästä talosta pois.[/QUOTE]

Sijainti on hyvä, talo vanha, mutta muuttokelpoinen. Toki kuntokartoitus pitäisi teettää. Mutta olis kiva tietää vähän jotain suuntaa mitä muut ovat tarjonneet ja millä hinnalla talo sitten lähti... Jos tarjoaakin liian paljon/vähän... Onko 225.000 ihan mahdottoman paljon vähemmän...?

Tarjoat vaikka 1€ ihan sama.

Tarjoat sen verran kuin minkä arvoinen se talo on sinulle. Välttämättä et saa vastatarjousta jos tarjoat 50 000€ alle pyynnin, mutta mitä sitten. Sitten vaan katsomaan seuraavaa taloa.

Meidän talosta pyydettiin alunperin 159 000. Tarjottiin ensin 110, lopulta saatiin 122:lla.:) Mä luulen, että tällä talolla oli myyjille lähinnä tunnearvoa, ei tämä missään nimessä 160:n arvonen rahallisesti ole vaikka on iso tontti jne. Kuitenkin tässä on monen kymppitonnin edestä remontoitavaa.

Yhteistyössä